می‌ دونین برای شیک به نظر رسیدن، حتما لازم نیست کلی لباسای گرون بخرین؟
لباس پوشیدن هم مثل هرکار دیگه‌ای یه سری اصول و قانونایی داره که اگه اونا رو بلد نباشین یا رعایت نکنین، حتی گرون‌ترین لباس‌ها هم شما رو خوش‌ تیپ نمی‌کنه

نکات لباس پوشیدن مردان

امروز یک سری اشتباهات مربوط به نحوه لباس پوشیدن آقایون که اتفاقا خیلی هم رایجه رو باهم بررسی می کنیم.

اگر اشتباه دیگه ای به ذهنتون میاد که توی این لیست نیست، یا تجربه‌ای از یه اشتباه که خودتون یا همسرتون، پدرتون یا هر کس دیگه ای توی لباس پوشیدن داشته برای ما در بخش نظرات بنویسید.


درسته که هرسال و هر فصل، ترند های مد تغییر می کند و چیزهایی که قبلاً مد بودند تبدیل به آلامد می شوند اما یه سری استانداردهای ثابت وجود دارند که زمان و اینکه چه چیزی مد هست تاثیری روی آن ها ندارد.

این نکات همان چوب جادویی است که می تواند لباس های معمولی رو شیک نشان داده یا از لباس های خفن یک استایل افتضاح بسازد.


فاجعه ای به اسم جوراب سفید

ست کردن جوراب مردانه با کت و شلوار

یکی از اشتباهاتی که اکثر آقایان یک بار تو عمرشان انجام دادند پوشیدن جوراب سفید با استایل رسمی می باشد. جورابِ مناسب کت و شلوار، قهوه ای یا مشکی است و پوشیدن جوراب با رنگهای شاد و طرح های بامزه به مراتب بهتر از پوشیدن جوراب سفید با کت و شلوار می باشد.


شلوارهایی که جوک می سازند

قد مناسب شلوار مردانه

احتمالا بارها جک هایی که برای گشادی و قد بلند شلوار های مهران مدیری ساخته شده را شنیدید. خرید شلوار باید متناسب با استایل باشد و شلواری که چند لایه روی کفش چین خورده اصلاً شیک نیست.

قد ایده آل شلوار مردانه تقریباً جایی مماس با خط بالای کفش است.


کفش هایی که عتیقه شده اند

ست کردن کفش مردانه

کفش های نوک مربعی از مدل هایی هستند که وقتی جایی به آنها بر می خوریم ممکن است با خود بگوییم مگر کسی هنوز هم از این مدل ها می پوشد، واقعاً وقتی کلی کفش های شیک با نوکِ تیز یا گرد که با خط اتوی شلوار های رسمی هماهنگ است وجود دارد چرا بعضی ها هنوز اصرار به پوشیدن این کفش های عتیقه دارند.


پیراهن های خانواده

نکات پیراهن مردانه

بعضی از آقایان اصرار عجیبی برای پوشیدن پیراهن های خیلی گشاد دارند انگار قرار است همه خانواده داخل آن جا بشوند، پیراهن های گشاد هم چاقی را پنهان نمی کنند و هم باعث شلختگی می شوند، پیراهن رسمی مردانه باید کاملاً فیت باشد. ( نه تنگ نه گشاد)


دکمه ای که برای بستن نیست

کدام دکمه های کت را ببندیم

اصول بستن دکمه های کت مردانه به شکلِ: گاهی، همیشه و هیچ وقت است.

اگر کت سه دکمه باشد دکمه بالایی گاهی و دکمه وسطی همیشه باید بسته باشد اما دکمه پایینی هرگز نباید بسته باشد.

اما اگر کت دارای دو دکمه بود دکمه بالایی باید همیشه بسته باشد و دکمه پایینی باز باشد.


زیر پوشی که چندان هم زیر نیست

نحوه پوشیدن زیرپوش مردانه

در استایل‌های رسمی هیچ وقت نباید لباس زیر دیده شود

آقایانی که عادت به پوشیدن زیر پیراهنی دارند باید بدانند اولاً یقه زیر پیراهنی نباید از زیرِ یقه خود پیراهن بیرون بزند و دوما خطِ زیر پیراهنی نباید از زیر لباس پیدا باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)