خانواده شلبی یک خانواده گنگستر بریتانیایی است که شاید امروز از زمان حضورش بیشتر مشهور و محبوب باشد! استایل پیکی بلایندرز استایل آوانگارد دهه 1920 میلادی است و متعلق به دوره ای است که کم کم بریتانیا از استایل های ویکتوریایی فاصله می گرفت. از آنجا که اکثر آن عناصر همچنان رایج است ساختن این استایل چندان سخت هم نیست.

بیوگرافی پیکی بلایندرز


کت و شلوار

کت و شلوار خانواده پیکی بلایندرز ست و یکدست و در یک تنالیته رنگی است. برا ساختن این استایل می توانید از کت و شلوار ست طوسی استفاده کنید.

کت و شلوار پیکی بلیندرز


جلیقه

پیکی بلایندرز از کت و شلوار سه تکه استفاده می کنند. برای ساختن استایل آنها از جلیقه ست کت و شلوارتان هم استفاده کنید.

جلیقه پیکی بلایندرز


پیراهن سفید

پیراهن زیر کت و شلوار پیکی بلایندرز معمولا سفید است. البته برخی اوقات هم از پیراهن طرح دار استفاده میکنند که زمینه آن هم سفید است.

پیراهن پیکی بلایندرز


اورکت

پیکی بلایندرز اورکت های بلند پشمی می پوشند که معمولا در همان تنالیته رنگی طوسی کت و شلوارشان است و برخی اوقات کمی تیره تر. برای ساختن این استایل به یک اورکت نیاز دارید.

اورکت پیکی بلایندرز


کروات طرح دار

پیکی بلایندرز معمولا از کروات های طرح دار استفاده می کنند و رنگ غالب آنها بیشتر اوقات قرمز، زرشکی یا سرخ است. البته آرتور شلبی پاپیون هم می زند که طرح آن مشابه همان کراوات هاست.

کروات پیکی بلایندرز


بوت مشکی

بوت مشکی کامل کننده استایل پیکی بلایندرز است. در استایل زمستانی توماس شلبی و خانواده اش همواره یک جفت بوت مشکی دیده میشود.

بوت پیکی بلایندرز


کلاه ایرلندی

کلاه ایرلندی یا کلاه خبری امروزه دیگر با نام جدید کلاه پیکی بلایندرز شناخته می شود! البته چنانچه در سریال میبینیم علت نام گذاری آنها تیغ های جا سازی شده در این کلاه هاست اما حقیقت این کلاه بیشتر برای پوشاندن چهره آنها بوده است.

مشاهده قیمت و خرید کلاه پیکی بلایندرز

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)