تا الان موقع استفاده از انگشترها به این فکر کردید که استفاده از انگشتر در انگشت‌های مختلف چه مفهومی می‌تونه داشته باشه؟ مثلاً چه فرقی بین استفاده از انگشترمون تو انگشت میانی یا انگشت اول وجود داره؟

نمادانگشتر در هر انگشت

انگشتر ها یکی از پرکاربردترین زیورالات در دنیا هستند که هرکسی به فراخور سن و سال یا استایلش، یکی از طرح ها یا رنگ های مختلف اون ها رو انتخاب میکنه. انگشترها صرفا کاربرد زیبایی ندارد و گاهی وضعیت اون ها روی انگشتان حامل پیامی است.


انگشتر در انگشت شصت

انشگتر شست

انگشت شست را به نام نپتون، خدای آب و دریای اساطیر رم باستان میشناسن و نمادی از آرزوهای بزرگه. انگشتر در شست مردها به قصدی برای قدرت نمایی تعبیر میشه و برای خانم ها به زود از کوره در رفتن و یا از پس مشکلات بر آمدن اشاره داره.


انگشتر در انگشت اشاره زنان نشانه چیست

انگشت اشاره

انگشت اشاره نماد خدای رومی، و معمولا افراد بلند مرتبه ای مثل پادشاهان و یا بزرگان از این انگشتر اشاره استفاده می کردند، نمادی از عزت نفس و اعتماد به نفس بالا و مسئولیت پذیری است.


انگشتر در انگشت وسط

انگشت میانی

انگشت میانی نماد خدای رومی کیوان یا زحله که با هویت و تعادل در ارتباطه . از اونجایی که در اساطیر، کیوان پدر مشتریه، این انگشت به تعقل، نقش ها و مسئولیت های ما در زندگی مرتبطه. انگشتر در انگشت میانی به قابلیت های تصمیم گیری و همچنین استقلال فکری اشاره دارد.


معنی حلقه درانگشت

انگشتر حلقه

آپولو به خدای موسیقی و شعر معروفه، با انگشت حلقه روابط عاشقانه نشون داده میشه. و نشان دهنده حس های خوب و همچنین خلاقیته. در فرهنگ غربی چون این انگشت شریانی مستقیم به قلب داره، برای حلقه ازدواج استفاده میشه.


معنی انگشتر در هر انگشت مرد

انگشتر کوچک

انگشت کوچک به نام عطارد شناخته میشه و در گذشته معمولا برای انگشترهایی که نشان خانوادگی بودند، استفاده می شده. رهبران مافیا هم اغلب انگشتری در این انگشت دارند و در حالت کلی نشانه همراهی، سخنوری، روابط اجتماعی بالا و هوش ذکاوته.

ورود به صفحه خرید انگشتر



ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)