• داشتن ظاهری دلپذیر و زیبا جزء نیازهای اساسی انسان‌ در یک جامعه‌ی پویا و بانشاط است. این نیاز در دوران نوجوانی بیشتر از همیشه دیده می‌شود و کاملا طبیعی است که شما مایل باشید خوش‌تیپ، خاص و منحصربه‌فرد به نظر برسید.
  • همواره راهکارهایی برای تسهیل این فرآیند وجود دارد. خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند با راز و رمزهای خوش‌تیپ بودن در نوجوانی آشنا شوید.

دامن و سرهمی بپوشید

چگونه لباس بپوشیم که شیک باشیم دخترانه

اگر مایلید بامزه و دوست داشتنی به نظر برسید بدنیست دامن های بلند یا سرهمی های جین را به همراه کت و شومیز امتحان کنید. در این استایل کفش های پاشنه تخت انتخاب های فوق العاده ای هستند.


از لباس های طرح دار کمک بگیرید

چگونه شیک پوش باشیم دخترانه ایرانی

شلوار های طرح دار جز ترندهای محبوب امسال هستند و استایل خاصی برای شما می سازند پیراهن و شومیز های ساده با گلدوزی های خاص استایل شما را منحصر به فرد می کند.


کت و هودی را امتحان کنید

چگونه شیک پوش باشیم مردانه

ترکیب کت اسپرت به همراه هودی یک ترکیب جوان و جذاب است این استایل به همراه شلوار جین شلوار کتان و کفش اسپرت برای فعالیت‌های روزمره بسیار مناسب است.


لایه های رنگارنگ بپوشید

چگونه خوشتیپ باشیم دخترانه

استفاده هوشمندانه از رنگ ها در استایل لایه لایه به شما کمک می کند متفاوت و شیک به نظر برسید. از رنگ های زنده و شارپ کمک بگیرید.


استایل ورزشی را فراموش نکنید

چگونه خوشتیپ باشیم پسر

لباس های ورزشی گزینه ای شیک راحت و غیررسمی هستند که به راحتی می توانید آنها را در تمام طول روز بپوشید برای تکمیل این استایل بد نیست از کوله پشتی، کفش های کتانی و کلاه استفاده کنید.


اکسسوری مناسب انتخاب کنید

سایت اکسسوری

انواع کلاه، دستبند، انگشتر، ساعت، کمربند، کیف و کفش، به عنوان اکسسوری نقش کلیدی در یک استایل خوب دارند که استایل مخصوص شما را ایجاد می کنند.

مشاهده انواع انگشتر اسپرت


موهای خود را آراسته نگه دارید

مدل مو پسرانه خوشتیپ کوتاه

مدل موی خود را می توانید با حداقل هزینه همواره مرتب و آراسته نگه دارید سعی کنید یک مدل ساده، راحت و متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید.

ورود به صفحه اکسسوری مو اسپرت

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)