سوالات پرتکرار
آرتینا دارای اینماد با سابقه 6 ساله ونشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال به شماره 1-1-809654-65-0-1 می باشد.

پروانه کسب آرتینا به شماره صنفی 1402576429 در وزارت صنعت و معدن و تجارت ثبت شده است که در سایت اصناف قابل رهگیری می باشد.

آدرس شعبه فیزیکی برای خرید حضوری در پایین سایت قابل دسترسی می باشد.

سفارشات در اولین روز کاری بعد از ثبت، پردازش و در نوبت ارسال قرار می گیرند.

مرسولات پستی بین 2 تا 5 روز کاری به دست شما خواهند رسید. (در برخی موارد امکان تاخیر از طرف شرکت توزیع کننده وجود دارد.)
هزینه ارسال با پست پیشتاز برای بسته های کوچک از 45 هزار تومان شروع می شود و بسته به حجم و وزن کالا که در هنگام سفارش محاسبه می شود تا 65 هزار تومان متغیر است.

هزینه ارسال برای سفارشات بالای 700 هزار تومان رایگان است.

جزئیات بیشتر در مورد دیگر روش های ارسال از طریق منو رویه ارسال در پایین سایت قابل مشاهده است.
بله می توانید بعد از تکمیل سبد خرید، با پشتیبانی آرتینا تماس گرفته (در ساعات اداری) و بعد از دریافت شماره کارت، از طریق دستگاه های خودپرداز واریز را انجام دهید.
با واحد خدمات آرتینا تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ ها و اقدامات لازم را انجام می دهند. و یا در بخش تماس با ما درخواست خود را به همراه کد خرید ارسال نمایید.
یک روز بعد از تحویل به پست، کد رهگیری به شماره ثبت شده در سفارش پیامک می شود.

در صورتی که پیامک را دریافت نکردید از بخش پروفایل در قسمت سفارشات می توانید مشاهده کنید.
بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت‌نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری به ترتیب پردازش می شوند.
بله، تا 7 روز پس از دریافت سفارش می‌توانید کالا را باز گردانید.

در مواردی مانند: اشتباه در ارسال، عدم تطابق کالای ارسالی با تصاویر سایت، آسیب در حین حمل و نقل و کلیه مواردی که در آن کوتاهی از طرف آرتینا یا شرکت ارسال کننده باشد هزینه کالا و هزینه ارسال به حساب کاربر واریز خواهد شد.

و مواردی که کوتاهی از طرف کاربر باشد مانند اشتباه در انتخاب کالا و توجه نکردن به تصاویر و جزئیات، آسیب کالا در حین باز کردن مرسوله، تعویض رنگ و مدل، انصراف بدون دلیل، انصراف بر حسب سلیقه و مواردی از این قبیل. هزینه ارسال مجدد به عهده کاربر خواهد بود
برای عودت وجه ابتدا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد‌ شد. در صورت لغو سفارش قبل از ارسال، طی یک روز کاری وجه به حساب کاربر واریز خواهد شد، در صورت مرجوع کردن کالا، یک تا دو روز پس از دریافت کالا توسط فروشگاه، وجه واریز خواهد شد.
از منو پیگیری سفارشات/ با وارد کردن کد خرید می توانید وضعیت سفارش را مشاهده نمایید.
کد پستی رو از روی پلاک منزل و یا قبوض آب برق گاز تلفن و یا مراجعه به دفاتر پستی می توانید دریافت کنید.
در صورت داشتن کد پستی صحیح و منطبق با آدرس فرایند پیدا کردن نشانی و دریافت سفارش سریعتر انجام می گیرد .اما الزامی نیست.
امکان خرید حضوری در شعبه یک واقع در شهر یزد-بلوار شهید محمد کاظم واعظ-نرسیده به فلکه اول-فروشگاه آرتینا امکان پذیر می باشد.
این سرویس به دلیل متعهد نبودن اداره پست در توزیع و تاخیر زیاد غیر فعال گردید.
در صورتی که کالایی در فروشگاه ناموجود باشد با کلیک روی گزینه "موجود شد به من اطلاع بده" و ورود شماره تماس به محض موجود شدن کالا، با پیامک شما را مطلع می کنیم.
در سایت شرکت ارسال کننده هزینه حمل از مبدا تا مقصد درج شده و هزینه بسته بندی و ارسال از آرتینا تا شرکت ارسال کننده لحاظ نمی شود.
بسته به تعداد دفعات خرید، مناسبت و جشنواره های مختلف کد تخفیف به صورت اتوماتیک برای مشتری ارسال می گردد.
در صورتی که سوال شما در مورد یکی از محصولات آرتینا است در پایین صفحه محصول سوال خود را مطرح نمایید به تمامی سوالات تا حداکثر 24ساعت پاسخ داده میشود