فیلتر






تاتو برچسبی

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448
تتو برچسبی دخترانه کیوت کد GF608
تتو سایز کوچک فانتزی دخترانه، ضد آب، با استفاده راحت و بدون آسیب به پوست. این نوع تتو های برچسبی نیازی به اسپری ندارند و برای تمام سنین قابل استفاده می باشد.
تاتو برچسبی موقتی طرح تاج و پروانه
تتو آسان و بدون نیاز به اسپری یا آسیب به بدن، ضد حساسیت که می توان در هر موقع و مکان روی دست چسباند و با توجه به ضد آب بودن ماندگاری چند روزه خواهد داشت. پاک کردن این تاتو با خراش دادن و شستشو خواهد بود.
تاتو بدن فانتزی طرح کیتی مدل GF425
پک تتو دخترانه مدل رنگی با طرح های کیوت و مناسب استفاده در بخش های مختلف بدن. این مدل تتو ها هیچ گونه آسیبی به بدن وارد نمی کند، نیازی به اسپری نداشته و استفاده راحت و بدون دردسری دارد.
تاتو ستاره برچسبی (12 عدد در یک ورق)
طرح تاتو ستاره مردانه و زنانه با استفاده راحت بدون نیاز به اسپری. می توان با برش دادن هر کدام از ستاره ها، برای بخش های مختلف بدن از جمله: گردن، دست، بازو، پا و... استفاده کرد.
برچسب فانتزی تاتو طرح پاندا کد GF621
برجسب تاتو دخترانه کوچک (4طرح در یک ورق) که می توان با برش دادن چهار مرتبه یا برای چهار قسمت بدن استفاده کرد.
خالکوبی برچسبی دخترانه پسرانه کد GF-337
تتو برچسبی موقت شامل بیش از30 طرح با اندازه و شکل های متفاوت برای سلیقه های گوناگون که قابل استفاده برای همه بخش های بدن می باشد. این مدل تاتو های برچسبی استفاده راحت و کاملا بهداشتی دارد و برای همه سنین قابل استفاده است.
برچسب تاتو فانتزی دخترانه (15 طرح در یک ورق)
تاتو دخترانه شیک شامل طرح های ستاره و کیتی در مدل ها و ابعاد مختلف که می توان هر کدام را جداگانه برش داد و در قسمت های مختلف بدن استفاده کرد
تاتو موقت چاپی/ برچسب بدن طرح بی نهایت
تاتو موقت دخترانه شامل 14 عدد برچسب خالکوبی موقتی در یک ورق که می توان برای قسمت های مختلف بدن مانند دست، بازو، پا، گردن و ... استفاده کرد.
تاتو اسکلتی برچسبی /خالکوبی موقت چند تایی
تاتو موقتی شامل 17 عدد جمجمه سایز کوچک در یک ورق 9.5 سانتیمتری مناسب برای استفاده در بخش های مختلف بدن مانند گردن، مچ دست، بازو، مچ پا و...
تاتو کاغذی برچسبی دخترانه کیوت طرح خرگوش
تاتوی موقت بچه گانه و بزرگسال سایز کوچک مربعی (9.5 سانتیمتر)
برچسب تاتو موقت رنگی زنانه و دخترانه
برچسب خالکوبی دخترانه رنگی شامل 22 طرح در اندازه و مدل های مختلف در یک ورق که می توان به راحتی در بخش های مختلف بدن استفاده کرد.
تاتو ستاره پنج پر جدید مشکی/ 32 عدد
تاتو ستاره ای در ابعاد مختلف و طرح توپر و توخالی مناسب برای استفاده در بخش های مختلف بدن مانند پشت گردن، روی آرنج و دست، بازو، پا و ...
تاتو برچسبی میکس/ حروف چینی، عقرب، پروانه، گل
برچسب های خالکوبی از جمله راحت ترین و ارزان ترین روش ها برای داشتن طرح های مختلف تاتو روی بخش های مختلف بدن است. این مدل برچسب تاتو شامل چندین طرح در یک ورق است و می توان با برش دادن از هر کدام به طور جداگانه استفاده کرد.
تاتو موقت ضد آب طرح 6 تایی روی یک ورق (دخترانه- پسرانه)
تتو های برچسبی از پرکاربردترین و کم هزینه ترین تاتو ها برای استفاده سریع و راحت روی بدن هستند. تاتو موقت را می توان بدون ایجاد حساسیت یا آسیب به پوست در هر کجای بدن استفاده کرد و به راحتی نیز آن را پاک کرده و با طرح های مختلف جایگزین کرد.
تاتو حروف چینی روی دست، بازو گردن پا (برچسبی)
طرح تتو نوشته چینی با ماندگاری بالا و ضد آب با استفاده سریع و آسان برای تمام سنین
تاتو برچسبی بدن موقتی طرح های فانتزی ضد آب
برچسب تاتو ضد آب موقت زنانه مردانه دارای بیش از 45 طرح در سبک های عاشقانه و اسپرت. از این نوع تاتو های برچسبی برای همه جای بدن و برای تمام سنین قابل استفاده است و نیازی به اسپری ندارد. با خراش دادن و شستن با آب می توان آن را از روی پوست پاک کرد.
تاتو موقت طرح بارکد و تیغ مدل برچسبی
خالکوبی موقت روی بدن یکی از بهترین راهکارها برای استفاده از زیبایی تاتو بدون درد سر و در کمترین زمان است. این تاتو بارکدی شامل یک ورق با 10 طرح است که کاملا مشابه با خالکوبی بوده و استفاده از آن راحت و بدون هیچ گونه عوارضی است.
تاتو موقت عقرب و گل مدل برچسبی (سایز مینی)
برچسب تاتو عقرب سه بعدی زنانه /مردانه/ بچه گانه. این مدلِ فانتزی تاتو، ماندگاری نسبتا بالایی داشته و در برابر آب نیز مقاوم است. و با ابعاد کوچکی که دارد می توان برای تمام قسمت های بدن استفاده کرد.
تاتو نوشته انگلیسی (روی دست، بازو، پا، گردن و...)
خالکوبی موقتی برچسبی یکی از جذاب ترین آیتم ها برای طرفداران تتو می باشد که می توانند بدون هیچگونه درد و خونریزی طرح هایی مشابه با خالکوبی را بر روی بدن خود داشته باشند.این تاتوی کوچک و ظریف ضد آب بوده و ماندگاری قابل قبولی دارد.
تتو موقت بدن رنگی هالووین مدل SQ64
استفاده از انواع تتو های موقت بدن در سالیان اخیر موردتوجه قرار گرفته که می توانند با استفاده از آن و بدون هیچ گونه دردی از آن استفاده کنند.این تاتو های ظریف دخترانه و پسرانه کاملا ضد حساسیت بوده و می تواند به راحتی در تمامی سنین استفاده شود
تاتو موقت برچسبی هالووین مدل SQ24
خالکوبی تاتو زنانه برچسبی با طرح جذاب و استفاده راحت که می توان در کمتر از 1 دقیقه آن را بر روی بدن چسباند که برای پوشاندن محل زخم و اسکار های بدن و به عنوان تزئین نیز استفاده میشود این تتو زنانه و مردانه با تم خون و زخم در هالووین و مراسم های خاص میباشد
تاتو قلب و لب فشن/ خالکوبی موقت عاشقانه
تاتو موقت لب و قلب فانتزی، 6 طرح در یک ورق، استفاده از این مدل تاتو های برچسبی بسیار ساده و آسان است و هیچ گونه درد و یا آسیبی به پوست وارد نمی کند.
تاتو اژدها کوچک مدل برچسبی (6طرح در ورق)
کاربردهای این تتو برچسبی: تاتو اژدها روی دست، روی بازو، تاتو اژدها روی کمر، پا، گردن و ...
طرح تاتو ضربان قلب (دست، بازو، گردن، پا و...)
تاتو موقت قلبی از طرح های ترند خالکوبی موقت است که از مزیت های آن چسباندن سریع، پاک کردن راحت و ضد آب بودن می باشد.
تاتو بدن مردانه/ برچسبی موقت (8 طرح در یک ورق)
طرح تاتو جدید شامل اشکال مختلف برای چسباندن در بخش های مختلف مانند دست، گردن، بازو و ...
تاتو 4 عددی حیوانات رنگی / ضد آب
تاتو 4 عددی حیوانات رنگی / ضد آب
ــــــ ناموجود ــــــ
برچسب تاتویی جدید با ابعاد نسبتا کوچک مناسب چسباندن پشت گردن، روی بازو، دست و پا که می توان با برش دادن، هر کدام از طرح ها را به صورت جداگانه استفاده کرد.
خالکوبی مصنوعی برچسبی دخترانه طرح پرنسس
برچسب روی بدن یکی از جایگزین های ارزان قیمت و راحت برای خالکوبی واقعی است، استفاده از این نوع برچسب های تتو علاوه بر تنوع زیاد و صرف وقت و هزینه کم، هیچ گونه آسیب یا دردی در بدن ایجاد نمی کند و می توان به راحتی آن را پاک و با طرح جدید جایگزین کرد.
طرح تاتو موقت پسرانه دخترانه مدل برچسبی
خالکوبی مصنوعی موقتی، که به صورت برچسبی در هر قسمت از بدن قابل چسباندن است.مزیت این مدل برچسب های خالکوبی استفاده آسان و راحت، هزینه کم، چسباندن و پاک کردن آسان و قابل استفاد برای تمام سنین می باشد.
طرح خالکوبی موقت روی بدن (سری strong)
طرح خالکوبی موقت روی بدن (سری strong)
ــــــ ناموجود ــــــ
برچسب روی دست، بازو، گردن، پا با طرح های متنوع در سایز های مختلف که همگی روی یک ورقه قرار دارد و با برش دادن هر کدام می توان به طور جداگانه روی بدن بچسبانید.
تاتو صلیب برچسبی/ 12 طرح در یک ورق
تاتو صلیب برچسبی/ 12 طرح در یک ورق
ــــــ ناموجود ــــــ
برچسب های تاتو یا همان خالکوبی مصنوعی شامل طرح های مختلفی از صلیب که می توان با برش هر کدام، در بخش های مختلف بدن استفاده کرد. از مزیت های این مدل تاتو ها، استفاده بدون دردسر و بدون آسیب به پوست می باشد.
برچسب تاتو موقت دخترانه طرح شاپرک
برچسب تاتو موقت دخترانه طرح شاپرک
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو موقتی با ماندگاری بالا، شامل 8عدد پروانه در یک ورق با استفاده راحت برای تمام سنین و بدون دردسر های تاتو کردن و آسیب به پوست
برچسب خال کوبی پسرانه و مردانه طرح عقاب (2در1)
خال کوبی برچسبی مردانه شامل دو عدد برچسب عقاب در یک ورق با استفاده آسان برای همه سنین، ضد آب با ماندگاری بالا و پاک کردن راحت با خراش دادن و شستن با آب.
تاتو برچسبی اژدها بچه گانه و بزرگسال برای دست، بازو، گردن، کمر
تاتو برچسبی مردانه و زنانه طرح اژدها با 4 عدد گل که می توان به صورت مجزا در بخش های مختلف بدن استفاده کرد.
تاتو موقتی عقرب مدل برچسبی پسرانه دخترانه (4عدد در یک ورق)
مدل موقتی تاتو خفن از مدل های جدید خالکوبی های برچسبی مردانه و زنانه با استفاده راحت و بهداشتی بدون نیاز به اسپری و یا سوارخ کردن بدن. با این مدل تتو های برچسبی می توان در کمترین زمان طرح های متنوع خالکوبی را روی بدن امتحان کرد.
برچسب تاتو اژدها کاغذی و ضد آب با ماندگاری بالا
تاتو موقت مردانه و زنانه دارای 4 طرح مجزا با استفاده راحت، بدون دردسر و بدون ایجاد درد که به صورت برچسبی در هر کجای بدن قابل استفاده است. این نوع تاتو موقت جدید ضد اب است و با ریختن آب پاک نمی شود اما برای پا کردن آن کافی است که با ناخن خراش دهید.
برچسب تاتو موقت روی بدن زنانه دخترانه طرح پر و پرنده
برچسب تاتو پرنده از مدل های جدید برچسب تاتو بدن زنانه است که می توان هر کدام از پرنده ها را برش داد و به طور جداگانه روی بخش های مختلف بدن چسباند. از طرح های متنوع برچسبی به جای تاتو واقعی (بدون درد و بهداشتی) می توان استفاد کرد.
تاتو موقت روی بدن (دست، پا، گردن، بازو) طرح اسکلت
تاتو موقت چسبی و ضد اب پسرانه و دخترانه با طرح خفنِ جمجمه و اسکلت که می توان در بخش های مختلف بدن استفاده کرد. این مدل تاتو موقت پسرانه به صورت چسبی روی بدن استفاده می شود و پاک کردن آن با خراش دادن و شستشو با آب انجام می شود.
برچسب تاتو دخترانه و اسپرت ضد آب با ماندگاری بالا طرح استار
خالکوبی برچسبی موقت طرح ستاره ای شامل 20 عدد ستاره در مدل های مختلف که می توان با برشِ هر کدام به دفعات از این ورق تاتو استفاده کرد. این مدل برچسب تاتو موقت را می توان برای بخش های مختلف بدن مانند ساق دست، مچ و ساق پا، گردن و بازو استفاده کرد.
برچسب تاتو موقت زنانه دخترانه و پسرانه طرح حروف انگلیسی
خالکوبی برچسبی با طرح های میکس شامل متون انگلیسی، تاج، گل و... در یک ورق که مناسب چسباندن در قسمت های مختلف بدن مانند دست، گردن، مچ پا ، بازو می باشد.
تتوی برچسبی خالکوبی موقتی طرح ستاره (32عددی)
تاتو موقت ضد حساسیت با 32 طرح ستاره کوچک و بزرگ که میتوان بصورت تکی یا چندتایی استفاده کرد که نمایی شبیه به خالکوبی دارد و استفاده از آن بسیار آسان و ساده است؛ فقط کافیست که طرح مورد نظر را برش داده و یک دستمال خیس روی آن قرار دهید تا طرح انتقال یابد.
تاتو برچسبی دخترانه طرح فرشته, نوشته، ستاره و گل
برچسب خالکوبی زنانه، انتخابی آسان و شیک برای تاتو موقتی با طرح و شکل های مختلف روی یک ورقه. نوشته هایی با مضمون انگیزشی: هیچکس به اندازه شما اهمیت ندارد و با ثروت نمی توان همه چیز را خرید، که از پرطرفدارترین طرح های تاتو زنانه می باشد.
تاتو برچسبی زنانه طرح قاصدک+ تاتو نوشته انگلیسی pretty woman
تاتو برچسبی موقت شامل 4 طرح نوشته و قاصدک در ابعاد مختلف که بدون درد و آسیب می توان از آن استفاده کرد؛ گل قاصدک پیام آور خوشبختی، شادی و خوش یمنی است و این طرح تاتو موقتی را می توان روی پا، دست، کمر، گردن و... چسباند.
تاتو برچسبی پسرانه /دخترانه طرح صلیب (10طرح)
از جدیدترین انواع خالکوبی موقت تاتو های برچسبی موقت هستند، این مدل تاتو صلیب شامل طرح های مختلف صلیب در یک ورق است که با توجه به ابعاد مختلف آنها، می توانید به بازو، مچ، گردن و ساق دست یا پای خود بچسبانید.
سیمرغ طرح تاتو ققنوس مدل موقتی دخترانه و پسرانه
برچسب تاتو موقت با ماندگاری بالا، تلفیقی از طرحهای اسلیمی و هنری پرنده ای رویایی را شکل داده اند که با تم رنگی آبی، حس آرامش، پرواز و آزاد بودن را به انسان القا می کند.
تتو موقت ضدآب طرح سانتا مورته
تتو موقت ضدآب طرح سانتا مورته
ــــــ ناموجود ــــــ
طرح بانوی مقدس با نقاب که در گذشته در کلیسای کاتولیک یک نماد مقدس برای یادآوری مرگ بوده است.این طرح تاتو برچسبی رنگی بدن از مواد غیرسمی تشکیل شده و بدون هیچ گونه ضرر و آسیبی به پوست می توانید طرحی کاملا مشابه تتوی واقعی را بر روی بدن خود داشته باشید.
تاتو شیر سه بعدی مدل LI98
تاتو شیر سه بعدی مدل LI98
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتوی ضد آب برچسبی مناسب جوانان طرفدار مد ؛ خالکوبی شیر نماد چیست؟ شیر سلطان جنگل است و نماد قدرت ،برتری ،شجاعت ،غرور و ایستادگی می باشد.این تتو موقت از سه سر شیر تشکیل شده که استفاده از آن بر روی بدن، این مفاهیم را به دیگران منتقل میکند.
تاتو موقت طرح عقاب
تاتو موقت طرح عقاب
ــــــ ناموجود ــــــ
شما می توانید بدون هیچ درد و آسیبی به پوست خود ، طرح های زیبای خالکوبی را بر روی بدن خود داشته باشید.طرح تاتو مردانه عقاب برچسبی ضد آب با ماندگاری بالا قابل استفاده بر روی بازو ، کمر ، دست و ... میباشد.
تاتو زنانه برچسبی طرح دختر فشن
تاتو زنانه برچسبی طرح دختر فشن
ــــــ ناموجود ــــــ
هر برگ از این تتو شامل 6 طرح شامل دختر نوازنده ،گیتار ،چشم ،لب و نوشته هایی با خطوط میخی می باشد که میتوانید آن را برای تزئین و پوشاندن جای زخم و جوش بر روی بدن خود استفاده کنید.این تتو برچسبی رنگی به راحتی و با آب چسبانده میشود و ماندگاری بالایی دارد
تاتوی دریم کچر برچسبی
تاتوی دریم کچر برچسبی
ــــــ ناموجود ــــــ
دریم کچر تشکیل شده از یک فریم با نخ های بافته شده با پرهای تزئینی و مهره های آویزان که در محل خواب افراد قرار گرفته و به عقیده گذشتگان کابوس های بد را از آنها دور میکند.این تتو موقت برچسبی با طرح جذاب دریم کچر و پر به سادگی قابل استفاده بر روی بدن می باشد
تاتو برچسبی مدل گل و ضربان قلب
تاتو برچسبی مدل گل و ضربان قلب
ــــــ ناموجود ــــــ
یکی از پرطرفدار ترین طرح های تتو موقت در بین جوانان طرح ضربان قلب و گل رز می باشد که نماد زندگی ، عشق و امید می باشد.این ورق تتو موقت شامل تعداد زیادی از طرح های ظریف تتو زنانه می باشد که می توانید آنها را بصورت جداگانه بر روی مچ ،بازو ، پا و ... بچسبانید
تاتو سه بعدی پسرانه دخترانه مدل شوالیه
شما می توانید با چسباندن این طرح مرموز و فشن اسکلتی بر روی بدن خود تنوعی ایجاد کنید و خاص تر به نظر برسید.این تتو دارای ماندگاری بالا (بین 10 تا 15 روز) بوده و در کمتر از چند دقیقه می توانید آن را بر روی بدن خود بچسبانید و لذت ببرید
تاتو برچسبی هالووین مدل جادوگر
تاتو برچسبی هالووین مدل جادوگر
ــــــ ناموجود ــــــ
تتو فانتزی پسرانه و دخترانه طرح جادوگر هالووین مشکی من آرایش بدن و پوشاندن جاهای زخم در مهمانی ها و مجالس خاص با نوشته "This is night of Halloween When All The Witches Might Be Seen "به معنی این شب هالووین است که همه جادوگران ممکن است دیده شوند!!
تاتو موقت طرح درخت
تاتو موقت طرح درخت
ــــــ ناموجود ــــــ
افراد همیشه در تلاش هستند که در مهمانی، کنسرت، عروسی و محافل، جذاب و متفاوت به نظر برسند; این خالکوبی های موقت با طرح درخت و نوشته grow up بسیار طبیعی به نظر می آید و می توانید آن را در کمترین زمان ممکن به دست ، بازو ، گردن ، پا و ... بچسبانید و خاص شوید
تاتو موقت طرح تاج
تاتو موقت طرح تاج
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو بدن ظریف زنانه و مردانه رنگی شامل 18 عدد تاج طلایی فانتزی کوچک که می توانید سریع و راحت آن را بر روی مچ دست ، بازو و ... بچسبانید.این تاتو موقت بدن کاملا ضد آب بوده و بین 10 تا 15 روز ماندگاری دارد.تاتو تاج نماد قدرت ، برتری و ایده آل گرایی می باشد.
تاتو موقت طرح نوشته
تاتو موقت طرح نوشته
ــــــ ناموجود ــــــ
خالکوبی موقت برچسبی با طرح نوشته های ریز انگلیسی که می توانید آن را در نقاط دورانی بدن مانند بازو و ساعد ،مچ دست و ... استفاده کنید.این تتو اسپرت ضدآب با طرح ظریف موردعلاقه جوانان طرفدار مد می باشد که می توانید در مهمانی ها و مجالس خاص از آن لذت ببرید.
تاتو موقت دخترانه و پسرانه طرح فروهر
تتو موقت جذاب فروهر روی مچ دست، ساعد، کتف و بازو کار می‌شود. خالکوبی موقت نماد فروهر با طرح شیک و اسپرت برای همه سنین جاذبه دارد و ماندگاری مناسبی آن سبب شده که با ریختن آب پاک نشود. هر ورق برچسب 4 طرح مشابه دارد که مناسب ست کردن با خانواده و دوستان است.
تاتو ضربان قلب طرح a5
تاتو ضربان قلب طرح a5
ــــــ ناموجود ــــــ
این تتو اسپرت موقتی است ولی ماندگاری خوبی دارد و با ریختن آب پاک نمی‌شوند. 9 طرح‌ متفاوت ضربان قلب در هر برچسب هست که طرح شیک و اسپرتی را روی بدن ایجاد می‌کنند. خالکوبی موقت ضربان از طرح‌های متداول و مرسوم است که جوانان زیادی به دنبال آن هستند.
تاتو ضربان قلب طرح a4
تاتو ضربان قلب طرح a4
ــــــ ناموجود ــــــ
این برچسب اسپرت بدن یک تتو خاص و شیک زنانه و مردانه است که روی بدن چاپ می‌شود. خالکوبی پرطرفداری است که دارای 3 طرح ضربان قلب به رنگ قرمز، مشکی و آبی در هر برگ است. تاتو موقت را به راحتی و سریع توسط آب و دستمال می‌توان روی مچ، بازو، کتف و بدن منعکس کرد.
تاتو سیم خاردار
تاتو سیم خاردار
ــــــ ناموجود ــــــ
طرح جدید سیم خاردار با ماندگاری طولانی مدت و ضد آب سه عدد خالکوبی در یک بسته که می توانید به هنگام استفاده طرح دلخواه را برش دهید
تاتو موقت طرح ببر وحشی
تاتو موقت طرح ببر وحشی
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو موقت ببر در حال غرش نماد قدرت بدنی ، توانایی و شجاعت می باشد که بیشتر مورد استقبال جوانان قرار گرفته و از این تاتو برچسبی می توان در روی بازو ، کتف و گردن استفاده کرد که جایگزین مناسبی برای تتو های دائمی هستند با این تفاوت که هیچ گونه دردی ندارد.
تاتو ضربان قلب طرح a2
تاتو ضربان قلب طرح a2
ــــــ ناموجود ــــــ
یکی از پرطرفدارترین طرح های خالکوبی در بین جوانان طرح ضربان قلب محسوب میشود که هر برگ شامل 5 عدد طرح ضربان در سه رنگ مختلف قرمز ، مشکی و سورمه ای می باشد و انتخابی فوق العاده برای مچ دست می باشد
تاتو اسکلت و صلیب
تاتو اسکلت و صلیب
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو موقت برچسبی بزرگ با قابلیت استفاده سریع و بدون درد و با ماندگاری زیاد با طرح جمجمه ترسناک در یک قاب که از دهان آن گردنبند صلیب آویزان است و مناسب دختران و پسران دوستدار مد و فشن می باشد.طرح اسکلت نماد عبور از مشکلات و مرگ می باشد
تتو طرح حیوانات
تتو طرح حیوانات
ــــــ ناموجود ــــــ
خالکوبی موقت یکی از راه هایی ست که زیبایی تاتو را بدون درد و عوارض جانبی تجربه کنید . هر برگ از این محصول شامل سر تعدادی از حیوانات می باشد و مناسب استفاده در بازو ، مچ و ...
تاتو موقت اسپرت مدل اسکلت و پاسور
تاتو موقت اسپرت مدل اسکلت و پاسور
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو موقت یک امکان راحت و بدون درد در استفاده از تتو بر بدن را برایتان فراهم می کند.تاتو طرح اسکلت و پاسور یکی از طرح های پرطرفدار بین جوانان امروزی می باشد که نماد عبور از سختی ها و مشکلات زندگی می باشد و میتوان آن را بر روی بدن ، بازو و کتف استفاده نمود
تتو فانتزی دخترانه/پسرانه طرح ایفل (طرح خالکوبی برچسبی)
تاتو موقت برچسبی مدل برج ایفل که هر کارت شامل 6 تاتوی کوچک برج ایفل و نوشته های انگلیسی با طراحی گرافیکی و فوق العاده فانتزی مناسب استفاده دختران و پسران در استایل های اسپرت.
تتو موقت برچسبی طرح عقاب
تتو موقت برچسبی طرح عقاب
ــــــ ناموجود ــــــ
خالکوبی موقت با طرح رنگی فوق العاده جذاب عقاب که هر برگ شامل 3 طرح عقاب می باشد و علاوه بر سرعت عمل بالا هنگام استفاده ، ضد آب و ضد حساسیت نیز می باشد و مناسب استفاده در بازو ، ساعد ، کمر و ... را دارد.
تتو طرح مار افعی
تتو طرح مار افعی
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو موقت برچسبی بدن طرح مار با کارایی راحت و ماندگاری بالا که می توان بر روی بازو ، ساعد ، ساق پا و ... استفاده کرد و تجربه ی یک خالکوبی با دوام و بدون درد را تجربه نمود
تاتو اسکلت طرح never give up
تاتو اسکلت طرح never give up
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو موقت برچسبی شامل دو جمجمه با پر سرخ پوستی و دو نوشته انگلیسی never give up در کنار آنها به معنی هرگز ناامید نشو.می توانید این تتو های فانتزی را بر روی مچ دست ، بازو ، کتف و گردن استفاده کنید و از داشتن تتوی بدون درد و عوارض جانبی لذت ببرید
خالکوبی موقت طرح قلب بالدار کوچک
خالکوبی موقت طرح قلب بالدار کوچک
ــــــ ناموجود ــــــ
یک قلب شاخ دار کوچک دارای دو بال و یک تاج در بالای آن قابل استفاده در جاهای مختلف بدن از جمله مچ دست ، پشت بازو و ... که نمادی از پرواز، آزادی، رها شدن و ... می باشد.
تتو صلیب
تتو صلیب
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو با طرح صلیب بالدار که هربسته دارای 2 صلیب همسان بزرگ و کوچک می باشد قابل استفاده روی مچ دست ، گردن ، بازو ، پا و ...
تتو گل رز
تتو گل رز
ــــــ ناموجود ــــــ
تتو گل رز قرمز رنگ کوچک مناسب برای استفاده در تمام نقاط بدن
تتو حروف انگلیسی
تتو حروف انگلیسی
ــــــ ناموجود ــــــ
تتو موقت متن always که هر بسته شامل 4 نوشته کوچک می باشد که قابل استفاده در جاهای مختلف بدن از جمله مچ دست ، ساق پا ،بازو و ... می باشد
تتو طرح ماه و پروانه
تتو طرح ماه و پروانه
ــــــ ناموجود ــــــ
تتو فانتزی شامل دو طرح مهتاب و پروانه در یک برچسب قابل استفاده در نقاط مختلف بدن
تتو طرح قلب
تتو طرح قلب
ــــــ ناموجود ــــــ
تتو موقت طرح قلب قرمز رنگ فانتزی مناسب برای استفاده تمام سنین
تاتو ضربان قلب طرح a3
تاتو ضربان قلب طرح a3
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو موقت با ترکیب سه طرح پرکابرد در یک بسته بندی شامل سنجاق قفلی و نت موزیک و ضربان قلب هر کدام 3 عدد دارای سایز های مختلف
تتو اژدها
تتو اژدها
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو موقت با طرح اژدها در دو مدل قابل استفاده در نقاط مختلف بدن از جمله بازو ،کمر ، پا و ... شما می توانید بدون تجربه درد از تاتو لذت ببرید
تاتو اسکلت طرح 2
تاتو اسکلت طرح 2
ــــــ ناموجود ــــــ
تتو موقتی اسکلتی انتخابی فوق العاده برای زیبا کردن بدنتان با قابلیت استفاده سریع و آسان در نقاط مختلف بدن مثل گردن ، بازو ، ساق پا و ...
تاتو بدن عقرب طرح جدید (سایز کوچک)
تاتو بدن عقرب طرح جدید (سایز کوچک)
ــــــ ناموجود ــــــ
تتو با طرحی از عقرب به شکل سه بعدی (سایه دار) که در نقاط مختلف بدن از جمله گردن، مچ، پا و بازو قابل استفاده است.این نوع تتو ماندگاری بسیار خوبی دارد به طوری که با رطوبت و ریختن آب روی آن پاک نمی شود و به صورت بسیار ساده و بدون هیچ دردی قابل استفاده است.
تاتو موقت طرح اسکلت گل دار رنگی
تاتو موقت طرح اسکلت گل دار رنگی
ــــــ ناموجود ــــــ
تتو یا خالکوبی موقت برجسبی با طرحی از یک اسکلت رنگی مناسب برای استفاده در تمامی قسمت های بدن .این تاتو ضد آب را می توانید بدون درد و آسیب به بدنتان استفاده کنید.
تاتو برچسب دار مدل حروف چینی
تاتو برچسب دار مدل حروف چینی
ــــــ ناموجود ــــــ
شما می توانید بدون ایجاد زخم و هیچ دردی می توانید یک تاتو زیبا به روی بدن خود داشته باشید.این تاتو موقت حروف چینی با ریختن آب به روی آن پاک نمی شوند (ضدآب) و بسته به قسمتی از بدن که چسبانده شوند بین 2 تا 10 روز ماندگاری دارد.
تاتو موقت طرح قفس و پرنده a1
تاتو موقت طرح قفس و پرنده a1
ــــــ ناموجود ــــــ
دو پرنده و دو قفس خالی،مدل هایی شاعرانه برای خالکوبی رو پوست هر 4طرح در یک بسته بندی
تتو خفاش
تتو خفاش
ــــــ ناموجود ــــــ
سه عدد خفاش با بال های باز که یکی رنگ سرمه ای تیره و دو تای دیگر رنگ مشکی می باشند
تتو گربه ملوس
تتو گربه ملوس
ــــــ ناموجود ــــــ
تاتو گربه قابل استفاده در نقاط مختلف بدن دست،کمر،گردن،پا می باشد شامل 10عدد گربه ضد آب ابعاد 10*17.5سانتی متر
تاتو شاپرک
تاتو شاپرک
ــــــ ناموجود ــــــ
یک طرح خالکوبی جمع و جور و زیبا از یک پروانه سبز رنگ تاتو پروانه را در هر جای بدن می توان استفاده کرد

برچسب تاتو از کجا بخرم؟

مدل های متنوع  از تاتو های موقت برچسبی پسرانه و دخترانه را می توانید از ارتینا تهیه کنید.

قیمت خالکوبی برچسبی در سایز های مختلف قیمت های متفاوتی دارد. برای سفارش تاتو موقت می توانید نمونه های جدید بر چسبی را در این صفحه مشاهده و به سبد خرید اضافه کنید.

در کانال فروش تاتو موقت آرتینا در تلگرام و اینستاگرام مدل های زیادی را می توانید مشاهده کنید.

تاتو زدن موقت با برچسب ها کار ساده ای است و نیازی به وسیله خاصی ندارد. کافی است برچسب را مرطوب کنید و روی سطح بدن 10 تا 15 ثانیه فشار دهید و بعد به آرامی کاغذ را جدا کنید.

برچسب تاتو موقت دیجی کالا در طرح های فانتزی، گنگ، حروف مختلف و بسیاری دیگر وجود دارد.