راهنمای خرید بهترین کیف مدرسه و دانشگاه
چه نکاتی را هنگام خرید کوله پشتی مدرسه باید در نظر بگیریم ؟

کیف مدرسه از کجا بخریم

فرقی نمی کند برای مدرسه و یا دانشگاه آماده می شوید، همیشه سرمایه گذاری بر روی کیف خوب را به خاطر بسپارید. پس برای خرید و انتخاب کیف مناسب خود کافیست ۵ نکته را در نظر بگیرید.

چه کیفی برای مدرسه بخریم

  • ابعاد مناسب
  • مقاومت سایشی
  • جنس کیف با توجه به شرایط
  • انواع جیب
  • بند قابل تنظیم

مشخصات کیف خوب

مهمترین بخش در کیف مدرسه تعدد جیب‌های بیرونی است. چرا که در مواقع ضروری بسیار کاربردی اند. برای دانشجویان جیب های داخلی اهمیت زیادی دارند و جیب مخصوص بطری در اولویت است.

بهترین کوله پشتی برای مدرسه

در انتخاب کیف مدرسه و یا دانشگاه، بند های پهن یا دوشی را انتخاب کنید بند کیف می بایست دارای ساختار دو قسمتی و تنظیم کننده باشد تا طول مورد نظر کیف با توجه به قد شما تنظیم شود.

بهترین سایز کوله برای مدرسه

ابعاد مناسب کیف متناسب با وسایل مورد نیاز شما است. هر چقدر کیف بزرگتر باشد فشار بیشتری به کمر و سرشانه شما منتقل میشود، وزن کل کیفِ شما نباید از ۱۵ درصد وزن بدن تجاوز کند.

مشخصات کیف و کوله پشتی خوب

یکی از قسمت هایی که باید دوام بیشتری داشته باشد بخش زیرین است، کتاب ها به کف فشار می آورند و کفِ کیف روی زمین کشیده می شود پس یک ماده مقاوم در برابر سایش کف الزامی است.

چه جنسی کیف بخریم

جنس کیف خود را با توجه به شرایط انتخاب کنید، کیف جین و کتان برای استفاده در وزن بالا مناسب نیست پس بهتر است برای مدرسه از کیف ضدآب برزنتی با مقاومت بالا استفاده کنید.


مشاهده انواع کیف و کوله پشتی در آرتینا

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)