یک فینگربرد با کیفیت بخرید که با اندازه دست و انگشتان شما راحت باشد. فینگربردها هم مانند اسکیت‌بردها طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند. به دنبال سبک و طرحی باشید که زیبا و مورد علاقه تان باشد.

1) راهنمای خرید و تست اولیه

با قرار دادن انگشت اشاره و وسط روی لبه بالا و پایین تخته آن را تست کنید، اگر احساس کشیدگی زیادی نمی کنید، پس تخته برای شما مناسب است!

برای اینکه مطمئن شوید این فینگربرد برای شما مناسب است با غلتاندن به جلو و عقب، نحوه چرخش چرخ ها را بررسی کنید و برای تست هندلینگ، آن را به جلو، عقب و هر دو طرف فشار دهید. تنها چیزی که به عنوان یک فرد مبتدی باید به آن توجه کنید این است که تخته برای شما راحت باشد.

2) اصول اولیه (قرار گیری انگشتان روی تخته)

انگشت اشاره خود را در وسط و انگشت میانی را در روی لبه انتهایی تخته قرار دهید. نحوه قرار دادن انگشتان در فینگر برد همه چیز است.انگشت اشاره به عنوان برقرار کننده تعادل تخته عمل می کند، در حالی که انگشت میانی برای فشار آوردن به سمت پایین و پرتاب کردن تخته به بالا به کار می رود.

راهنمای خرید فینگربرد

اگر احساس می‌کنید که داشتن سه انگشت روی تخته کنترل آن را آسان‌تر می‌کند، یا اگر برعکس کردن انگشتان برای شما انجام حرکات را آسان‌تر می‌کند، حتماً تغییراتی ایجاد کنید.

3) چرخاندن تخته

تخته را با فشار دادن به لبه پشتی بچرخانید.با انگشتان خود روی یک سطح صاف به جلو حرکت دهید و برای بلند کردن چرخ‌های جلو به هوا، با انگشت وسط خود به لبه پشتی فشار دهید. انگشتان خود را به سمتی که می خواهید بچرخانید بچرخانید تا تخته با حرکت شما بچرخد.

حرکات نمایشی با فینگر برد

چند بار این کار را تمرین کنید تا بدون فکر کردن بتوانید آن را انجام دهید. این یک حرکت اولیه است که در تمام مهارت های آینده شما استفاده می شود.

4)بلند کردن جلو تخته در حال حرکت

برای اجرای این حرکت، باید در حالی که اسکیت را به جلو حرکت می دهید، جلوی آن را بلند کنید

با انگشت وسط خود روی قسمت عقب صفحه فشار دهید تا قسمت جلویی بلند شود و سعی کنید آن را در حالی که به فشار دادن به پشت تخته ادامه میدهید به جلو هدایت کنید. تخته کج می ماند، برای پایین آمدن سر اسکیت می توانید با انگشت اشاره خود روی قسمت جلویی فشار دهید تا فرود بیاید.

آموزش چرخاندن  اسکیت انگشتی

این حرکت تقریبا همون حرکت چرخوندن تخته است، با این تفاوت که به جای چرخوندن، به حرکت رو به جلو ادامه میدهیم.

هنگامی که اصول کنترل برد با دو انگشت را یک فینگربرد با کیفیت بخرید که با اندازه دست و انگشیاد گرفتید، متوجه می‌شوید که حرکات اولیه به طور طبیعی و خیلی راحت انجام می‌شوند و خیلی زود میتوانید سراغ حرکات پیشرفته‌تر رفته و همه رو باهاشون تحت تاثیر قرار بدهید.

ورود به صفحه خرید فینگر برد

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)