امسال در بخش فشن شاهد تغییرات و ترندهای جدیدی هستیم و این ترندها شامل شلوارهای کارگو، جین و لباس‌های براقی است که محبوبیت عمده‌ای هم پیش‌رو دارند. از نظر رنگی، رنگ صورتی کاربرد کمتری در محصولات جدید دارد و جای خود را به قرمز ایرانی و آبی ملایمی داده است.


▫️سال جدید همواره نوید بخش تغییر و تازه شدن است، درست مانند طبیعت که حالا قرار است جامه‌ی نو بر تن بپوشد.
▫️در جدیدترین‌های سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با رنگ‌های متالیک، اکسسوری‌های فلزی و پارچه‌های براق، انواع استایل‌های ساده و ترکیب‌های جین روی کار آمده‌اند. برای اینکه با جدیدترین ترندهای سال جدید آشنا شوید، با آرتینا در این مقاله همراه باشید.


پارچه و اکسسوری های براق

پارچه ترند امسال

استفاده از لباس های شاین دار و پولکی به بخشی از ترند امسال بدل شده اند. برای استفاده از ترکیب های براق در استایل خود می توانید یک سنجاق سینه ی پولکی را به استایل خود اضافه کنید.


شلوار کارگو

شلوار ترند امسال

شلواری های کارگو یا همان شلوار های شش جیب به نمادی از استایل اسپرت و به روز تبدیل شده اند. ترکیب رنگ زیتونی و کرمی این شلوارها را می توانید با انواع کت و هودی ست کنید.


کت

امسال چه لباسی مد است

همانند سال قبل استفاده از کت زنانه و چند لایه لباس پوشیدن با کت یکی از ترند های محبوب سال 1402 است. از ترکیب کت با دامن و شلواری های کتان و جین نیز غافل نشوید.


کفش با کفی پهن

کفش های ترند امسال

کفش های لوفر و کتانی با کفی و پاشنه ی پهن به خصوص در بهار محبوب خواهند بود و می توانید در یک ترکیب لباس غیر رسمی از این کفش ها کمک بگیرید.


پارچه های توری

پارچه ترند امسال

استفاده از متریال شفاف در اکسسوری و لباس ها بعد از اتمام قرنطینه به دنیای مد را پیدا کرد و امسال استفاده از لباس های توری و شفاف بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)