فیلتر






فرانسوی - برت

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

کلاه کپ فلت مردانه مدل سوزنی /رنگ طوسی نقره ای
کلاه مردانه شیک از دسته کلاه های نقاب کوتاه با طرح صاف یا فلت که از جمله کلاه های ترند و پرطرفدار آقایان می باشد. این مدل کلاه مردانه کلاسیک دارای آستر توری در داخل کلاه جهت جذب عرق سر و تهویه بهتر می باشد.
کلاه باراتا مردانه تابستانی مدل تمام توری
کلاه فلت مردانه مدل توری، هماهنگ با استایل های رسمی و اسپرت. این کلاه توری باراتا به صورت تک سایز و فری مناسب پسران تینیجر و بزرگسال می باشد و به دلیل گردش هوا و وزن بسیار کم از بهترین انتخاب ها برای آقایان در فصل بهار و تابستان می باشد.
کلاه باراتا فرانسوی مردانه/ زنانه طرح کلاسیک
کلاه باراتا تابستانی و چهار فصلِ پارچه ای با لایه آستر داخلی. این کلاه فلت یا تخت از انواع کلاه باراتایی یا استایل رسمی و نیمه رسمی است که با رنگ مشکی و طراحی مدرنی که دارد مناسب ست کردن با انواع لباس ها می باشد.
کلاه باراتایی طرح کبریتی مردانه، پسرانه (مشکی)
کلاه کپ تخت، با نام کلاه ایتالیایی مردانه، کلاهی با طرح کبریتی و لایه آستر داخلی توری که نقش عرق گیر را ایفا می کند. این کلاه را علاوه بر فصل تابستان در بقیه فصل ها نیز می توان استفاده کرد و از جمله کلاه های کم حجم و سبک مردانه محسوب می شود.
کلاه مدل برت کلاسیک فرانسوی رنگ زغالی
کلاه فرانسوی یا کلاه برت از جمله کلاه های ترند برای بانوان و دختران جوان است که با حالت ها و مدل های مختلفی می توان روی سر استفاده کرد. نام دیگر آن کلاه هنری یا کلاه هنرمندی است و از بهترین کلاه ها برای عکاسی به شمار می آید.
کلاه بره فرانسوی دخترانه و زنانه (اصل) صورتی مدلRTH- QUIN
کلاه بره دخترانه پشمی از خاص ترین و خوش فرم ترین کلاه های پاییزی و زمستانی است که با مروارید های پانچ شده به زیبایی تزئین شده، جنس کلاه از پشم کوبیده با ضخامت زیاد و دارای لبه داخلی با نخ تنظیم سایز است که مناسب 5 سال تا بزرگسال می باشد.
کلاه زنانه برت پشمی رنگ قرمز
کلاه برت یا بره از کلاه های ترند دخترانه و زنانه، مناسب ست کردن با استایل های پاییزه و زمستانه، و از خوش فرم ترین کلاه ها برای عکاسی محسوب می شود. این کلاه برای استفاده دختران نوجوان تا بزرگسال مناسب است و دارای لبه دوبل شده جهت قرار گیری بهتر روی سر است.
کلاه برت فرانسوی زنانه و دخترانه رنگ زغالی تیره
کلاه مدل برت کلاسیک جدید با لبه های نوار دوزی شده و بند داخلی برای حالت گیری و فرم پذیری حرفه ای روی سر. این مدل کلاه فرانسوی زنانه را می توان با استایل های متنوع پاییزه و زمستانی ست کرد و از بهترین کلاه ها برای عکاسی می باشد.
کلاه پشمی فرانسوی اورجینال زنانه و دخترانه
کلاه برت زنانه از دسته کلاه های اروپایی که به کلاه کج نیز معروف است. کاربرد این مدل کلاه ها در مجالس و مهمانی ها، مدلینگ، عکاسی و.. بوده و از شیک ترین کلاه های زنانه محسوب می شود
کلاه فرانسوی ساده سورمه ای اصلی (بره)
کلاه گرد پشمی از انواع مدل کلاه فرانسوی با لبه دوخت شده و بند تنظیم، مناسب استفاده دختران نوجوان تا بانوان بزرگسال. به این کلاه ها کلاه اروپایی یا کلاه هنرمندی نیز گفته می شود و به حالت های مختلفی روی سر گذاشته می شود.
کلاه مدل فرانسوی زنانه ضخیم و لبه دار
کلاه برت اصلی با ضخامت مناسب و بند تنظیم داخلی، این کلاه برتی از پشم کوبیده با تراکم بالا تولید شده و فرم گیری و حالت دهی آن روی سر راحت می باشد. این کلاه برای استایل های پاییزه و زمستانه و همچنین عکاسی و تهیه ویدئو از بهترین گزینه ها می باشد.
کلاه فرانسوی چرمی مشکی زنانه دخترانه مدل هشت تکه
کلاه برت فرانسوی چرم pu مصنوعی درجه یک مناسب برای چهار فصل سال، با قابلیت استفاده در فرم و حالت های مختلف روی سر. این مدل کلاه چرم زنانه مشکی دارای نخ داخلی برای کم کردن دور سر و استفاده برای سنین پایینتر و سر های کوچک نیز می باشد.
کلاه فرانسوی برت خارجی رنگ شتری
کلاه فرانسوی شیک زنانه با رنگ زمینه شتری (قهوه ای) که در فصلهای پاییز و زمستان با پالتوهای چرمی و پشمی به خوبی ست می شود. به علت وجود تزئینات مرواریدی، از آن به عنوان یک کلاه انگلیسی مجلسی و شیک نیز یاد می شود.
کلاه زنانه چرمی هشت تیکه مدل نیوز بوی
کلاه چرمی نقاب کوتاه از دسته کلاه های هشت ترک با طراحی مدرن سگگ دار و مناسب برای استایل های رسمی، نیمه رسمی و اسپرت. این کلاه لاکچری زنانه از بهترین اکسسوری ها برای هدیه دادن نیز می باشد.
کلاه چرم زنانه لاکچری و شیک/ نقاب کوتاه
کلاه جدید چرمی با استایل مدرن، مناسب استفاده های رسمی، نیمه رسمی و اسپرت که گزینه مناسبی برای ست های پاییزه و زمستانی محسوب می شود. این کلاه چرمی دخترانه از با کیفیت ترین مدل های کلاه چرمی هشت تکه با آستر داخلی می باشد.
کلاه بره پشمی مشکی زنانه و دخترانه/ضخیم و لبه دار
کلاه بره ساده با طرح ریز کبریتی و لبه دوخت شده که با توجه به ضخامت مناسبی که دارد به خوبی قابل فرم پذیری و حالت گیری روی سر می باشد. این کلاه فرانسوی مشکی فری سایز و دارای نخ تنظیم دور سر بوده و برای سنین 8سال تا بزرگسال مناسب است.
کلاه نیوز بوی چرم زنانه رنگ شتری
کلاه شیک چرمی از دسته کلاه های نقاب کوتاه، مناسب استفاده در چهار فصل سال. این مدل کلاه چرم قابل ست کردن با استایل های رسمی، نیمه رسمی، استایل های خیابانی و همچنین گزینه ای عالی برای ست کردن با لباس های چرمی و جین می باشد.
کلاه پیکی بلایندرز مدل گوش دار ضخیم/ پاییزه زمستانه
کلاه مدل برت مردانه از الیاف کتان پشمی، با آستر داخلی و روگوشی هایی که می تواند در مواقع لزوم گوش ها را بپوشاند. نقاب این کلاه تامی شلبی، باز شونده (به وسیله دو دکمه) با لبه های چرم دوزی است که از دسته کلاه های فرانسوی محسوب می شود.
کلاه زنانه جدید چرمی سگگ دار رنگ قهوه ای سوخته
کلاه لاکچری چرمی دخترانه و زنانه از دسته کلاه های نیوز بوی، مناسب استایل های اسپرت و کلاسیک، تولید شده از چرم با کیفیت با ماندگاری بالا. از این کلاه چرم در تابستان و چهار فصل سال می توان استفاده کرد.
کلاه چرمی جدید لبه کوتاه مدل نیوز بوی/ رنگ جگری
کلاه چرم لبه دار زنانه از دسته کلاه های چرمی newsboy تولید شده از چرم مصنوعی بسیار با کیفیت که با داشتن آستر داخلی و لبه چند لایه استایل و فرم زیبایی روی سر دارد.
کلاه پیکی بلایندرز مردانه و زنانه چهار فصل (کلاه ایرلندی)
اسم کلاه پیکی بلایندرز از یک سریال انگلیسی گرفته شده و جزء کلاه های کلاسیک با نقاب کوتاه است که با نام کلاه کپ انگلیسی نیز شناخته می شود. کلاه های پیکی بلایندرز قابل استفاده در 4 فصل سال بوده و با توجه به استایل آن هم برای زنان و هم مردان قابل استفاده است
کلاه طرح فلت مردانه و زنانه  (باراتا چهار فصل)
کلاه انگلیسی مردانه از انواع کلاه فلت یا تخت با طراحی کلاسیک، از جمله کلاه های ترند، مناسب استایل های رسمی، نیمه رسمی و کژوال . جنس این آن از کتان کبریتی و دارای لایه آستر توری/ عرق گیر در داخل است و به صورت فری سایز مناسب افراد نوجوان و بزرگسال می باشد.
کلاه کپ تخت/ استایل انگلیسی طرح کبریتی (4 فصل)
کلاه مردانه تخت معروف به کلاه فلت که در استایل های رسمی، غیر رسمی و کژوال پرکاربرد می باشد. این کلاه تخت، فری سایز است و در لبه های آن نوار کشی دوخت شده که باعث قرار گیری بهتر و راحت تر روی سر در سایز های مختلف مردان و زنانِ نوجوان تا بزرگسال می شود.
کلاه فلت جدید مردانه و زنانه کبریتی (سورمه ای تیره)
کلاه باراتا مردانه تخت که با نام کلاه ایتالیایی نیز شناخته می شود. جنس این کلاه سبک و کم حجم در لایه بیرونی از کتان کبریتی و در بخش داخلی دارای لایه عرق گیر توری می باشد و برای استفاده در 4 فصل سال به ویژه بهار، تابستان و پاییز مناسب می باشد.
کلاه کپ کاپیتانی پارچه ای زنانه دخترانه newsboy
کلاه میلیتاری زنانه یا کلاه نیوز بوی، که از دسته کلاه های برت محسوب می شود. این مدل کلاه کلاسیک زنانه دارای یک لایه آستر پارچه ای در داخل و همچنین لبه های ثابت و محکم دور تا دور کلاه می باشد که به دوام و خوش فرم تر شدن کلاه روی سر کمک می کند.
کلاه چرم قهوه ای زنانه دخترانه مدل نیوز بوی
کلاه چرمی زمستانی و چهار فصله مناسب دختران تینیجر و بزرگسال از جدیدترین انواع کلاه چرم با نقاب کوتاه است که برای ست کردن با استایل های فشن، چرم، پاییزه و زمستانی گزینه مناسبی محسوب می شود.
کلاه چرم نیوز بوی زنانه دخترانه مدل هشت تکه
کلاه زنانه کلاسیک نقاب دار مناسب برای استفاده در همه فصول به ویژه پاییز و زمستان و از دسته کلاه های هشت ترک و مدرن که دارای لبه چند لایه و نخ کم کردن دور سر نیز می باشد.
کلاه باراتا تابستانی و چهار فصل مردانه و زنانه/ سورمه ای تیره
کلاه باراتا کلاسیک مدل سوزنی با منفذ های ریز روی تمام سطح کلاه و آستر توری در داخل کلاه برای تهویه و گردش هوای بهتر. این مدل کلاه فلت فری سایز و مناسب زنان و مردان نوجوان و بزرگسال می باشد.
کلاه چرم دخترانه و زنانه نقاب دار/ کلاسیک زرشکی
کلاه چرم جدید با طراحی مینیمال از دسته کلاه های هشت پر، مناسب برای استفاده مجلسی و روزمره زنانه و مردانه از نوجوانی تا بزرگسال. جنس این کلاه از چرم مصنوعی با کیفیت و دارای آستر داخلی پارچه ای و نخ کم کردن دور سر در داخل کلاه می باشد.
کلاه هشت پر چرم مصنوعی سفید زنانه
کلاه گپ چرمی جدید، نقابدار و کلاسیک، فری سایز قابل پوشیدن برای تینیجر ها و بزرگسالان، از دسته کلاه های اروپایی زنانه و هدیه ای مناسب برای مناسبت های مختلف
کلاه باراتا مردانه و زنانه مدل سوزنی (4فصل) مشکی
کلاه فلت مشکی از دسته کلاه های برت، قابل پوشیدن در چهار فصل سال، جنس کلاه از پارچه سوزنی با منافذ ریز و آستر داخلی از پارچه توری برای گردش هوای بهتر. دور تا دور کلاه دارای نوارِ کشی بوده (فری سایز) که هم برای مردان و هم زنان قابل استفاده می باشد.
کلاه بدون نقاب زنانه مشکی مدل فرانسوی کبریتی
کلاه جدید زنانه گرد، مدل برت با طرح ترند کبریتی و قابل فرم دهی در حالت ها و جهات مختلف روی سر. این مدل کلاه فرانسوی دخترانه برای استفاده در بهار، پاییز و زمستان گزینه مناسبی می باشد.
کلاه هشت ترک چرم مدل نیوز بوی/ کلاسیک
کلاه نقاب کوتاه چرم زنانه، لایه داخلی آستر دار و لبه دار، دارای نخ کم کردن دور سر و طراحی ساده و مدرن به صورت هشت تکه ای، مناسب برای دختران و پسران از سنین نوجوانی تا بزرگسال
کلاه فلت مردانه و زنانه کلاسیک BARATA/ جیر
کلاه باراتایی جدید با طراحی ساده و مدرن از جنس جیر (سوئیت) با آستر داخلی توری و لبه های تمام کش. از مزیت های این مدل کلاه فلت وزن کم و همچنین ابعاد مناسب و جمع و جور آن است که هم برای دختران و هم پسران در فصول بهار، پاییز و زمستان قابل استفاده می باشد.
کلاه نیوز بوی دخترانه زنانه/ کتان طرح کبریتی ریز
کلاه نقاب کوتاه زنانه مدل هشت ترک با آستر داخلی، نخ کم کردن دور سر و لبه های فریم دار که باعث قرار گیری خوش فرم تر روی سر می شود. این کلاه با یک سگگ چرمی و فلزی نیز تزئین شده و استایل آن به گونه ای است که هم برای مردان و هم زنان قابل استفاده می باشد.
کلاه زمستانی فرانسوی کلاسیک موهر زنانه دخترانه
کلاه برت زمستانی و پاییزی جدید که با نام کلاه کج یا کلاه بریتیش نیز شناخته می شود و از دسته کلاه های مدرن دخترانه و زنانه است. این کلاه کیوت پوشیده شده از خز لطیف و بسیار نرم است و با توجه به رنگ کرم قهوه ای مناسب برای استایل های پاییزه و زمستانه می باشد.
کلاه فرانسوی طرح دار / پارچه برجسته ضخیم (اورجینال)
کلاه زنانه اروپایی از دسته کلاه های فرانسوی (استایل کژوال) بدون لبه با طراحی و دوخت بسیار با کیفیت، دارای آستر داخلی، لبه دار و قابل استفاده در حالت ها و فرم های مختلف روی سر
کلاه بره طرح دار رنگ کرم/ زنانه دخترانه (اورجینال)
جدیدترین مدل کلاه فرانسوی/ ضخیم با حالت گیری و امکان فرم دهی در تمام جهات، با رنگ ترند، مناسب و هماهنگ با استایل ها و لباس های پاییزی و زمستانی
کلاه برت بچه گانه (دختر و پسر) مدل kitti
کلاه فرانسوی دخترانه مجلسی (مدل گرد) با طرح گربه فانتزی؛ این مدل کلاه پشمی بچه گانه با رویه 6 تکه ایستایی خوش فرمی بر روی سر کودک داشته و یکی از پرطرفدارترین کلاه های مجلسی دخترانه برای زمستان و پاییز محسوب میشود
کلاه بره هنرمندی زنانه و دخترانه آجری مدل RTH- QUIN2
کلاه فرانسوی (برت) که به علت سبک و قابل حمل بودن به راحتی در کیف جای گرفته و مناسب مسافرت، تفریحات و عکاسی می باشد. کلاه بدون نقاب خوش فرم و شیک با رنگ های گرم پاییزی که استایل شما را به کلی تغییر داده و خاص بودن و جذابیت شما را دوچندان می کند.
کلاه برت چرمی زنانه دخترانه مدل هشت پر
کلاه فرانسوی تمام چرم خارجی رنگ طوسی تولید شده از چرم نرم و باکیفیت مصنوعی، همراه با بند تنظیم دور سر و بخش داخلی کلاه که آستر دوزی شده. این کلاه فرانسوی چرم، گزینه ای ایده آل برای ست کردن با لباس های چرم، اسپرت و کلاسیک می باشد.
کلاه چرمی زنانه مردانه نقاب کوتاه جدید
کلاه چرم دخترانه و پسرانه لبه دار تولید شده از چرم مصنوعی درجه یک، سگک دار با نقاب چرمی. این مدل کلاه چرم لبه دار دارای آستری پارچه ای در داخل بوده و با توجه به تک و فری سایز بودن از نوجوان تا بزرگسال برای مردان و زنان قابل استفاده می باشد.
کلاه باراتا مشکی مدل فلت انگلیسی/مردانه و زنانه
کلاه کپ باراتا کلاسیک با طراحی سوزنی و توری مناسب برای استفاده در بهار و تابستان با قابلیت گردش هوا و جلوگیری از تعریق سر و دارای دو دکمه باز شونده در دو طرف کلاه برای تغییر دور سر و تنظیم بهتر کلاه روی سر
کلاه فلت کپ مردانه طرح کلاسیک سوزنی
کلاه فلت کپ مردانه طرح کلاسیک سوزنی
ــــــ ناموجود ــــــ
کلاه فلت تابستانی و چهار فصل از انواع کلاه باراتا و از دسته کلاه های شیک مردانه که با طراحی ساده و خوش فرم روی سر از بهترین گزینه های کپ مردانه می باشد. دور تا دور این کلاه کشی و فری سایز است و برای افراد نوجوان و بزرگسال مناسب می باشد.
کلاه مدل 8 ترک مشکی کتان (نیوز بوی)
کلاه مدل 8 ترک مشکی کتان (نیوز بوی)
ــــــ ناموجود ــــــ
کلاه نیوز بوی زنانه و مردانه با طراحی هشت تکه که با نام کلاه میلیتاری نیز شناخته می شود. این مدل کلاه ها به عنوان کلاه کلاسیک همراه با استایل های کژوال، اسپرت و مجلسی مردانه و زنانه استفاده می شود.
کلاه هشت ترک فرانسوی زنانه و مردانه مدل کاپیتانی
کلاه نقاب دار کوتاه و اسپرت به سبک کلاه های ملوانی از جنس کتان درجه یک و مناسب برای دختران و پسران از نوجوانی تا بزرگسالی (فری سایز). برای کم کردن دور سر و استفاده برای دور سر های کوچکتر می توان با کشیدن نخ داخل کلاه دور سر را تا اندازه دلخواه کاهش داد.
کلاه فرانسوی کبریتی ریز طرح سه ستاره/ دخترانه و زنانه
کلاه فرانسوی پارچه ای زنانه، دولایه آستر دار همراه با بند داخلی برای کم کردن دور سر. جنس این کلاه شیک و کلاسیک برت از کتان با رویه کبریتی و طرح گلدوزی ستاره است که مناسب چهار فصل سال می باشد.
کلاه فرانسوی هنرمندی رنگ خاکستری روشن
کلاه فرانسوی مجلسی زنانه با تزئین مروارید های پانچ شده در قسمت رویه کلاه. وجود لبه های دوبل شده در این کلاهِ کج ، سبب خوش فرم شدن کلاه روی سر می شود و قابلیت فرم پذیری بیشتری را به شما می دهد.
کلاه گرد فرانسوی پشمی (بچه گانه) مدل XIA0
کلاه فرانسوی کودکانه با رنگ های گرم، مناسب پاییز، زمستان و بهار. کلاه پشمی کلاسیک، سبک و با کیفیتی که گرمی و زیبایی را با هم به کودک هدیه می دهد، دارای لایه آستر داخلی که باعث حالت گیری بهتر کلاه روی سر ، پوشیدن راحت تر و جذب عرق می شود.
کلاه مدل فرانسوی پشمی زنانه دخترانه و پسرانه رنگ مشکی (قابل فرم دهی)
کلاه بره مشکی از خوش استایل ترین کلاه های زمستانی است که با انواع فرم صورت بیضی، کشیده و گرد همخوانی دارد و به صورت مورب یا صاف روی سر قرار می گیرد؛ لبه این کلاه مدلِ برت، آستر دوزی شده و دارای بند فرم دهی و کم کردن دور سر می باشد.
کلاه مخمل فرانسوی گرد/ دخترانه زنانه
برت هت جدید از جنس مخمل، بدون پرزدهی، قابل شستشو، دارای بند داخلی برای کم کردن دور سر.مناسب برای ست کردن با استایل های پاییزه و زمستانی
کلاه چرم زنانه دخترانه مدل هشت تکه ای نقاب چرمی
کلاه چرمی لبه دار شیک و کلاسیک با سگک فلزی و نقاب کوتاه و لایه پارچه ای داخلی همراه با نخ تنظیم. این مدل کلاه چرمی فرانسوی از هشت تکه مجزا دوخت شده و به کلاه های هشت ترک معروف می باشند.
کلاه کاپیتانی دخترانه چرم طرح جدید هشت ترک
کلاه مدل کاپیتانی/ ملوانی زنانه و دخترانه از جنس چرم با کیفیت مصنوعی با نقاب کوتاه و طراحی کلاسیک. رنگ سفید در این کلاه دخترانه چرم باعث ست شدن راحت با بسیاری از لباس ها شده و می توان از این کلاه در مجالس رسمی و عکاسی در آتلیه و طبیعت نیز استفاده کرد.
کلاه فرانسوی چرم دخترانه مدل هشت ضلعی نقاب کوتاه
کلاه باراتا چرمی جدید و شیک از دسته کلاه های برت نقابدار با آستر داخلی و نخ تنظیم دور سر. این مدل کلاه چرم زنانه را می توان به عنوان یک کلاه کلاسیک و رسمی و یا همراه با استایل های خیابانی، مجلسی، پانک، راک و فشن استفاده کرد.
کلاه چرم دخترانه زنانه مدل  هشت ترک نقابدار
کلاه چرمی لبه دار جدید مناسب زنانه و مردانه با نخ تنظیم دور سر در داخل کلاه و آستر پارچه ای. این مدل کلاه چرم مشکی جزء کلاه های هشت ترک و برت محسوب می شود ک علاوه بر کاربرد روزمره و خیابانی، در مراسم و مجالس رسمی نیز استفاده می شود.
کلاه انگلیسی مدل برت پسرانه (کلاه نقاب کوتاه بچه گانه)
کلاه فرانسوی بچه گانه اسپرت با نقاب یک تکه و کوتاه که بیشتر به کلاه گپ انگلیسی مشهور است، این کلاه نقاب کوتاه برای کودکان همراه با لباس های رسمی و اسپرت بسیار شیک خواهد بود و برای عکاسی نیز استفاده می شود.
کلاه فرانسوی دخترانه مجلسی مخمل (ضخامت بالا و بند دار)
کلاه هنرمندی زنانه و دخترانه جدید که به کلاه کج نیز معروف است و می توان در جهات مختلفی روی سر استفاده کرد. این مدل کلاه فرانسوی مجلسی، دو رنگ از جنس مخمل اعلا و بدون کرک است و با توجه به وزن و ضخامت مناسبی که دارد فرم پذیری عالی روی سر خواهد داشت.
کلاه فرانسوی مخمل درجه یک رنگ زرد خردلی
کلاه فرانسه دخترانه و زنانه، جنس مخمل و بدون پرزدهی، ضخامت بالا با فرم گیری مناسب. این مدل کلاه برت دخترانه از خوش استایل ترین کلاه های کج زمستانی و پاییزی است که برای عکاسی در اتلیه، طبیعت و ست کردن با لباس های رسمی و مجلسی گزینه بسیار خوبی می باشد.
کلاه فرانسوی چرم مدل باراتا زنانه و دخترانه
کلاه برت چرم، نقاب کوتاه و مناسب استفاده در چهار فصل سال. این مدل کلاه چرمی دخترانه مناسب استایل های فشن و اسپرت است و همچنین به عنوان یک کلاه فرانسوی مجلسی در مراسم و مجالس رسمی نیز قابل استفاده است.
كلاه فرانسوي دخترانه و زنانه رنگ شتری (پاییزه و زمستانه)
کلاه دخترانه فرانسوی بره از جنس پشم متراکم با ضخامت مناسب جهت فرم پذیری بهتر روی سر. این مدل کلاه های برت به دلیل استفاده توسط هنرمندان و چهره های معروف به کلاه هنرمندی معروف است. و در عکاسی های مختلف، مدلینگ و مجالس کاربرد دارد.
کلاه کج فرانسوی دخترانه و زنانه رنگ زرشکی
مدل جدید کلاه دخترانه فرانسوی پشمی با لبه های دوبل شده و آستر دار و بند داخلی جهت کم کردن دور سر و فیکس کردن کلاه روی سر. این کلاه هنری دخترانه را با حالت های مختلفی (مایل به عقب، مایل به راست و چپ، تخت) می توان روی سر قرار داد.
کلاه فرانسوی قرمز مدل بره پسرانه دخترانه زنانه
کلاه کج زمستانی که به کلاه پیکاسویی نیز معروف است. این مدل کلاه دخترانهِ گرد برای استایل های پاییزه و زمستانی گزینه عالی محسوب می شود. با توجه به ضخامت مناسب، لبه نوار دوزی شده و بند تنظیمی که این کلاه برت قرمز دارد فرم پذیری بسیار خوبی روی سر خواهد داشت.
کلاه برت فرانسوی زنانه و دخترانه کلاسیک رنگ آجری
کلاه گرد زنانه فرانسوی، از جدیدترین کلاه های زنانه که با انواع لباسهای پاییزه و زمستانه ست می شود و به واسطه داشتن لبه ی نواردوزی شده داخلی، به خوبی بر روی سر حالت می گیرد. این مدل سرپوش به نام کلاه هنرمندان نیز شناخته می شود.
کلاه فرانسوی زمستانی و پاییزه دخترانه و زنانه رنگ خردلی
کلاه مدل فرانسوی زنانه جنس پشمی که به صورت گرد و بدون هیچ گونه درزی تولید شده و از هر جهت قابل استفاده می باشد؛ این مدل کلاه گرد زنانه را کلاه برت نیز می نامند که یک کلاه زمستانی شیک و در عین حال سبک و جمع و جور می باشد.
کلاه برت دخترانه و زنانه مخمل ضخیم و حالت پذیر (بدون کرک و پرز)
کلاه دخترانه فرانسوی از جنس مخمل نرم و لطیف بدون پرزدهی با تراکم زیاد، لبه کلاه دارای آستر مجزا و درای بند جهت تنظیم سایز و فیکس کردن کلاه روی سر؛ ویژگی بارز این کلاه هنری دخترانه کیفیت بالا و استایی عالی روی سر می باشد.
کلاه فرانسوی مردانه  زنانه مدل باراتا کلاسیک
کلاه پیکی بلایندرز مردانه/ زنانه، کلاهی سبک و جمع و جور با نقاب کوتاه که به راحتی تا شده و در کیف (و جیب) جا می گیرد. از مزایای این کلاه برت فرانسوی مردانه، می توان به داشتن آستر داخلی جهت تنفس و ایستایی بهتر روی سر اشاره کرد.
کلاه عروس فرانسوی بزرگ مدل توری (کلاه ساحلی عروس)
کلاه عروس سفید تزئین شده با یک پاپیون ساتن و مرواید که یک لایه تور حالت دار فانتزی در اطراف آن دوخته شده ؛این کلاه انگلیسی عروس گزینه ای عالی برای مراسم عروسی و عکاسی فرمالیته در باغ، ساحل و آتلیه می باشد که استایل رویایی و بی نظیری را به شما می دهد.
کلاه فرانسوی پارچه ای طرح دار /تابستانی و بهاره
کلاه کپ فرانسوی تابستانی زنانه و دخترانه با طرح شطرنجی ریز مناسب استایل های شیک و لاکچری که استفاده از آن در میان هنرمندان و بازیگران رواج دارد؛ این مدل کلاه کج زنانه بدون لبه بوده و با وجود لایه آستر داخلی به خوبی بر روی سر قرار می گیرد.
کلاه فرانسه ای برت/ طرح ساده کلاسیک (پشمی)
کلاه بره یا beret ، کلاهِ گرد (دایره ای شکل) پشمی که جزءِ کلاه های خوش استایل و پرطرفدار زنانه محسوب می شود و استفاده از آن در میان سلبریتی ها و هنرمندان به وفور یافت می شود تا جایی که به کلاه هنرمندی نیز معروف است.
کلاه زنانه گرد فرانسوی رنگ آبی کاربنی (مایل به بنفش)
کلاه بره زنانه بافته شده با پشم که کم حجم و سبک بوده و به راحتی در کیف جای می گیرد.این کلاه جدید علاوه بر گرم کردن نسبی سر، به عنوان کلاه تزئینی نیز استفاده می شود.رنگ زمینه آبی پر کنتراست و درخشان، به خوبی با رنگ های سفید، زرد، صورتی و آجری ست می شود.
کلاه بره انگلیسی سبزیشمی مدل گرد (زنانه و دخترانه)
کلاه زمستانی پشمی یکی از خوش استایل ترین کلاه های زنانه که به کلاه فرانسوی نیز معروف می باشد.این مدل کلاه هنرمندی، با شکل دایره ای، وزن سبک و لبه های دوبل شده، به زیبایی بر روی سر می نشیند و با توجه به جنس پشمی مرغوب ،کاملا مناسب فصول سرد سال می باشد.
کلاه برت زنانه (فرانسوی) رنگ قهوه ای تیره
از جدیدترین مدل کلاه کلاسیک فرانسوی با جنس پشمی و ضخامت مناسب ؛ این مدل کلاه فرانسوی ساده زنانه با بافت متراکم، با رنگهای روشن مثل کرم ،شیری، قهوه ای روشن و ... به خوبی ست می شود.
کلاه برت مدل کلاه فرانسوی زنانه و دخترانه رنگ شیری
کلاه پشمی سفید دخترانه و زنانه مدل فرانسوی گزینه ای عالی برای استفاده در فصول پاییز و زمستان؛ این کلاه کج دخترانه به صورت گرد و لبه دار از الیاف پشمی متراکم بافته شده که به راحتی حالت پذیر بوده و شما میتوانید به دلخواه آن را به صورت کج یا صاف فرم دهید.
کلاه گرد-برت زنانه، دخترانه و پسرانه رنگ مشکی
از لوکس ترین کلاه های پائیزی و زمستانی، کلاه های برت فرانسوی هستند که به کلاه کج نیز معروفند.این کلاه های پشمی مختص بانوان نبوده و برای آقایان نیز قابل استفاده می باشد و با مدل های مختلفی بصورت کج، گرد و یا تخت بر روی سر قرار می گیرد.
کلاه چرم نقاب کوتاه مدل Barata1
کلاه چرم نقاب کوتاه مدل Barata1
ــــــ ناموجود ــــــ
کلاه کپ مردانه و زنانه نقاب دار با لبه ی کوتاه چرمی یک اکسسوری خاص و ویژه ؛ این کلاه گرد مشکی دارای بند تنظیم اندازه و یک تسمه با سگک تزئینی در کنار کلاه می باشد که میتواند استایل شما را بی نهایت کلاسیک و شیک جلوه دهد.
کلاه کپ اسپرت چرم مشکی مدل Barata
کلاه کپ اسپرت چرم مشکی مدل Barata
ــــــ ناموجود ــــــ
کلاه دخترانه چرم لاکچری معروف به کلاه باراتا یا هنرمندی؛ این مدل کلاه با تن خور عالی مناسب ست کردن با انواع پوشاک و اکسسوری های چرمی در استایل های رسمی و اسپرت بوده و برای عکاسی نیز انتخابی مناسبی محسوب میشود.
کلاه پشمی زمستانی زنانه مدل B3
کلاه پشمی زمستانی زنانه مدل B3
ــــــ ناموجود ــــــ
کلاه شیک فرانسوی (برت) با طراحی منحصر به فرد و خاص و یک گل زیبا در کنار سر که استایل شما را فوق العاده یونیک و شیک می سازد این کلاه دو لایه شما را در هوای سرد کاملا گرم نگه می دارد و از آن در عکاسی در فصل پائیز و زمستان نیز استفاده میشود.
کلاه کپ بافتنی مردانه
کلاه کپ بافتنی مردانه
ــــــ ناموجود ــــــ
کلاه کپ انگلیسی مردانه بافتنی یک محصول منحصر به فرد با یک نقاب کوتاه بافت که از ترکیب مدل بافت پیچ و رینگی تشکیل شده و می توان آن را بصورت تخت یا کج بر روی سر قرار داد که به عنوان یک کلاه مردانه رسمی و کلاسیک و یا یک کلاه زمستانی شیک و خاص نیز استفاده کرد
کلاه فرانسوی بافتنی دخترانه مدل آناناسی
کلاه برت بافتنی با بافت طرح حصیری و تک پوم رشته ای با سایز متوسط در بالای کلاه؛ طرح این کلاه الهام گرفته از طرح آناناس است و بر روی سر کودک شکل بامزه آناناسی به خود می گیرد،این کلاه دخترانه به صورت تک لایه و توصیه شده برای فصول پاییز و بهار می باشد.
کلاه کپ بچه گانه با نقاب دو حالته
کلاه کپ بچه گانه با نقاب دو حالته
ــــــ ناموجود ــــــ
کلاه انگلیسی پسرانه دارای قابلیت ویژه دو حالته بودن نقاب که به وسیله دکمه ای باز و بسته شدن شده و از کلاه کپ فلت به کلاه ملوانی تبدیل می شود.این کلاه گپ فرانسوی مدل اسپرت با جنس نخی و کاملا خنکی که دارد، گزینه ای عالی برای فصول گرم سال است.
کلاه فرانسوی دخترانه طرح بره پشمی
کلاه فرانسوی دخترانه طرح بره پشمی
ــــــ ناموجود ــــــ
کلاه فرانسوی معروف به کلاه برت که بعلت مدل خاص آن طرفداران زیادی دارد که روی سر بسیار خوش فرم و خوش حالت است که می توان آن را بصورت تخت یا کج روی سر قرار داد و تنوع رنگی بالا قابلیت ست شدن با انواع لباس ها را به آن می دهد. مناسب 2 تا 5 سال می‌باشد.

کلاه برت چیست؟

کلاهی نرم، گرد و کروی شکل که معمولا از پشم تهیه می شود اما نمونه های بافتنی و اکرلیک نیز از این کلاه وجود دارد. کلاه های برت یکی از کلاه های رسمی نیروهای نظامی و پلیس در سراسر دنیا می باشد.

چه کسانی کلاه برت می پوشند؟

در قرن 17 اولین بار توسط چوپانان فرانسوی پوشیده می شد و امروزه افراد در زمینه های مختلفی مانند هنرمندان، موسیقی دانان، دختران و پسران جوان، و سربازان از این مدل استفاده می کنند.

کلاه برت نظامی چه کاربردی دارد؟

در ارتش آمریکا برت های سبز رنگ مخصوص نیروهای ویژه است. در نیروهای پلیس برخی کشور ها مانند انگلیس نیز از کلاه های برت نظامی استفاده می شود.

تاریخچه کلاه فرانسوی چیست؟
در اوایل قرن 17 میلادی در منطقه ی برن و باسک فرانسه چوپان ها دریافتند که پوشش پشمی گوسفندان آنها را از باد و باران و نور شدید خورشید در امان نگه میدارد، آن ها برای اولین بار در کفش های خود از پشم استفاده کردند و دریافتند که فشار حاصل از پا و رطوبت پاهایشان باعث فرم گرفتن پشم و تخت شدن آن می شود. پس از آن از پشم ها برای کلاه های خود استفاده کردند.
کلاه برت هنرمندی چیست؟  

از دهه 80 میلادی پوشیدن کلاه فرانسوی بره در میان آرتیست ها به یک سبک پوشش هنری تبدیل شد. هنرمندانی مانند پیکاسو، سزان، مونه و.. از این کلاه ای بره ای استفاده می کردند.

کلاه فرانسوی از کجا بخریم؟

آرتینا از فروشگاه های مرجع در زمینه انواع کلاه و سرپوش می باشد و به عنوان پربازدیدترین فروشگاه کلاه کشور، تنوعی از بهترین ها را در زمینه کلاه های بره و برت ارائه می کند. همچنین امکان خرید حضوری نیز در شعبه مرکزی شهر یزد فراهم می باشد.

کلاه فرانسوی – کلاه برت – کلاه هنرمنری  اسامی است که برای این نوع کلاه استفاده می شود

کارخانه تولید کلاه فرانسوی

در ابتدا در بسیاری از شرکت ها  کلاه ها با دست دوخته می شد ولی در ادامه با دوخت ماشینی لبه ی باریک خواه ناخواه درطول فرآیند تولیدحذف شد ولی بعدا به آن اضافه می شد .

چرا که کلاه فرانسوی کج به لبه ی خود مشهور بود و زیبایی کلاه به شکل گرد و تخت با لبه ی باریک آن بود .


در ادامه با انقلاب صنعتی و مهاجرت کارگران کلاه مردانه فرانسوی به عنوان کلاه کارگران نامیده شد .

 ولی این کلاه مختص به کارگران نبود و توجه هنرمندان معروف زیادی از جمله مونتل و سزان و پیکاسو را به خود جلب کرد و به کلاه هنرمندی معروف شد و تداعی کننده ی هنرمندان بود و معروفترین هنرمندی که همیشه این کلاه را برسر داشت اولیور میسین آهنگساز معروف فرانسوی بود.

تاریخچه کلاه هنرمندی

پابلو پیکاسو با کلاه فرانسوی

-همچنین ارتش فرانسه این کلاه را به یونیفرم اصلی ارتش خود اضافه کرد و نشانه ی نیروهای نظامی فرانسه بود و پی از آن نیز کشور های دیگر هم از این نمونه کلاه در ارتش خود استفاده نمودند .


کلاه کج ارتش فرانسه

در ابتدا کلاه شاپو فرانسوی برای مردان استفاده می شد اما وقتی برند کوکو شنل که بسیار معروف در تقلید لباس مردان برای خانوم ها بود از ان استفاده کرد به یک اکسسوری جذاب برای خانوم ها تبدیل شد

مدل جدید کلاه فرانسوی برای مردان و زنانه

 کلاه کج فرانسوی

استفاده از این کلاه جذاب می تواند هویت و شخصیت فرد را برای دیگران به نمایش بگذارد و کلاه کج به این معنی است که من کلاسیک هستم و این نشان دهنده ی روشنفکری است و نماد نوعی تفکر محسوب می شود و در کل استایل هنری را عرضه می کند .

کلاه برت مردانه مدل لش
موارد استفاده کلاه کج فرانسوی

این کلاه فوق العاده خوش فرم و خوش حالت را می توان بنا به سلیقه ی خود بصورت کج یا صاف بر روی سر قرار داد که علاوه بر جنبه زیبایی ، گرمی مناسبی را نیز به شما می دهد و استایلتان را کاملا خاص و منحصر به فرد می کند . ازاین کلاه در عکاسی و آتلیه ها به وفور استفاده می شود و کلاهی کلاسیک و مدرن برای شرکت در مجالس و مهمانی ها محسوب می شود

استایل خاص با کلاه  با کلاه گرد انگلیسی زنانه

 کلاه های فرانسوی دخترانه

جنس و مدل 

تمام برت ها از جنس پشم خالص مرینو می باشند که از الیاف فوق العاده نازک تشکیل شده که ضد آب است و عایق سرما و گرما می باشد و انواع متفاوتی نیز دارد . از جمله:

پشم کوبیده – کرک  – نمدی  – قلاب باف – کش باف – الیاف آکرلیلک و....   

کلاه برت از چی ساخته میشه

نمونه ای از کلاه بافت زمستانی زنانه

نمونه هایی از کلاه برت مردانه

مدل مردانه با کلاه فرانسوی



کلاه چرمی برت



خرید کلاه برت مردانه