اگر بخواهیم اشاره کوتاهی به چگونگی عمل پیرسینگ بینی داشته باشیم می‌توان گفت که در حقیقت به ‌نوعی از سوراخ‌کاری گفته می‌شود که روی غضروف یا پوست بینی انجام می‌شود و استایل متفاوتی را به آن می‌دهد.

پیرسینگ بینی چطور انجام میشود

هدف اصلی از انجام این کار، استفاده کردن از زیورآلات مختلف و آویزان کردن آن از بینی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بعد از سوراخ کاری ناف که در زنان کاربرد زیادی دارد دومین سوراخ‌کاری که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد پیرسینگ بینی است.

پیرسینگ برای کدام قسمت های بینی

سوراخ کردن بینی یا همان پیرسینگ بینی نوعی از عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود. در این عمل زیبایی معمولاً در نواحی مختلفی از بینی مانند بخش گوشتی در نوک بینی، پره بینی یا دیواره میانی بینی سوراخ‌هایی ایجاد می‌شود و به آن‌، زیورآلات یا جواهراتی را آویزان می‌کنند. اگر بخواهیم تاریخچه پیرسینگ بینی را بررسی کنیم می‌توان قدمت  آن را در ۴۰۰۰ سال پیش آن هم در خاورمیانه پیدا کرد.

تاریخچه پیرسینگ بینی

ورود به صفحه خرید پیرسینگ بینی

گوشواره بینی و معرفی آن

پیرسینگ بینی امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و انواع مختلفی نیز دارد، مانند پیرسینگ پرده بینی، پیرسینگ پل، پیرسینگ ناسالانگ، پیرسینگ کرگدنی و پیرسینگ قسمت میانی بینی. هر کدام از این پیرسینگ‌ها ظاهر فرد را به‌گونه‌ای تغییر می‌دهد و گاهاً معنا و مفهوم خاصی را در بر می‌گیرد. 

پیرسینگ بینی سمت چپ یا راست

برخی از این حلقه‌های بینی به‌ گونه‌ای هستند که حتماً باید بینی سوراخ شده و سپس از آن‌ها استفاده شود؛ اما برخی دیگر از آن‌ها هستند که نیاز به سوراخ شدن بینی ندارند.

پیرسینگ بینی سمت چپ یا راست

با توجه به اینکه پیرسینگ بینی انواع مختلفی دارد و افراد می‌توانند با توجه به سلیقه یا آن چیزی که مد نظر دارند، هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنند؛ اما لازم است بگویم یکی از ساده‌ترین انواع پیرسینگ بینی که افراد می‌توانند آن را انجام دهند "پیرسینگ پره بینی" است.

گذاشتن حلقه در بینی

اگر بخواهیم توضیح کوتاهی را در خصوص پیرسینگ پره بینی دهیم می‌توان گفت که در این نوع پیرسینگ معمولاً روی انتهای پرده بینی یا همان بخش قوسی شکل حفره بینی، سوراخی را ایجاد می‌کنند و در آن زیورآلات، نگین یا حلقه می‌اندازند.

پیرسینگ تیغه بینی

زمانی که پیرسینگ پره بینی را انجام می‌دهند با توجه به اینکه شکل بینی افراد، ساختار عصبی صورت آن‌ها و مسائل و نکات مرتبط با زیبایی‌شناسی در هر کدام از آن‌ها متغیر است این امر تفاوت‌هایی خواهد داشت. پیرسینگ پره بینی این قابلیت را دارد که در سمت چپ یا راست صورت افراد انجام شود.

سفارش حلقه بینی

افراد می‌توانند با توجه به سلیقه‌ای که دارند پیرسینگ بینی سمت چپ یا راست را انتخاب کنند.

پیرسینگ بینی بدون سوراخ و ویژگی‌هایی آن

همان طور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم پیرسینگ بینی می‌تواند با سوراخ روی بینی و بدون سوراخ انجام شود. بعضی از افراد تمایل دارند که بدون ایجاد سوراخ روی بینی خود، پیرسینگ بینی داشته باشند؛ برای انجام این کار به حلقه‌های خاصی احتیاج است که اصطلاحاً به مدل آن‌ها پیرسینگ فیکون اینکه روی بینی خود سوراخی را ایجاد کنند از آن استفاده کنند.

یی دیگر از مدل‌هایی که در زمینه پیرسینگ بینی بدون سوراخ می‌توان از آن استفاده کرد "مدل‌های آهنربایی" است که کمک می‌کند نگینی که روی بینی زده می‌شود نیفتد؛ اصطلاحاً به این نوع از پیرسینگ‌ها، پیرسینگ بینی مگنتی گفته می‌شود.

حلقه بینی مگنتی

پیرو بحث پیرسینگ بینی بدون سوراخ، نوع دیگری پیرسینگ داریم که اصطلاحاً به آن "پیرسینگ بینی چسبی" گفته می‌شود. برای انجام این نوع پیرسینگ باید به‌وسیله چسب‌های مخصوص، نگین روی بینی چسبانده شود؛ این کار بدون ایجاد هرگونه سوراخ روی پوست انجام می‌شود.

خرید پیرسینگ بینی چسبی

جنس فلزات پیرسینگ بینی

یکی از سؤال‌هایی که معمولاً به وجود می‌آید این است که جنس فلزات پیرسینگ بینی چیست؟ از جمله فلزات مناسب برای این کار می‌توان به پلاتین، تیتانیوم درجه ایمپلنت، استیل درجه ایمپلنت، طلای ۱۴ یا ۸ عیار و نیوبیوم اشاره کرد. یکی از نکاتی که در استفاده از فلزات مختلف برای پیرسینگ بینی وجود دارد این است که حتماً از فلزاتی استفاده شود که مرغوب هستند؛ این مسئله کمک می‌کند تا احیاناً سلامت شما به خطر نیفتد.

خرید پیرسینگ بینی طلا

هزینه پیرسینگ بینی

با توجه به اینکه شما چه محلی را برای پیرسینگ بینی انتخاب می‌کنید، کدام یک از انواع پیرسینگ بینی را ترجیح می‌دهید، از چه فلزی و چه مدلی برای این کار استفاده می‌کنید، آیا تمایل به پیرسینگ بینی با سوراخ را دارید یا به دنبال پیرسینگ بینی بدون سوراخ بینی خود هستید و غیره هزینه آن متفاوت خواهد بود.
یکی از نکاتی که در انجام پیرسینگ بینی حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که صرفاً به دنبال قیمت ارزان و یا هزینه کم نباشید؛ بلکه دقت کنید تا در نهایت کیفیت و با بهترین وسایل و تجهیزات این کار را انجام شود تا دچار عوارض یا احتمالاً بیماری‌های مختلف نشوید.

پیرسینگ بینی سعادت آباد

بررسی عوارض پیرسینگ بینی

یکی از دغدغه‌هایی که گاهی اوقات افراد دارند این است که آیا پیرسینگ بینی عوارضی به دنبال خواهد داشت یا نه؟ بهتر است قبل از انجام این کار تحقیق کافی داشته باشید و با یک فرد متخصص و باتجربه در این زمینه مشورت کنید.

حساسیت به پیرسینگ بینی

عده‌ای بر این باورند که انجام این کار عوارضی را به دنبال داشته و یا مشکل‌ساز است! نکته‌ای که وجود دارد این است که برخی از افراد معتقد هستند به‌طور کل هر گونه وارد کردن جسم خارجی به بدن کار و عمل غیرمنطقی است؛ زیرا این کار امکان ورود میکروب و آلودگی به بدن را فراهم می‌کند. به همین علت بهتر است قبل از انجام پیرسینگ روی بینی با یک پزشک مشورت کنید و سپس برای انجام این کار اقدام نمایید.

پرسینگ برای بینی عملی

مشاهده پر فروش ترین پیرسینگ های گوش

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)