راهنمای خرید کیف زنانه، نکات انتخاب کیف و اینکه چه کیفی همیشه مده؟
پاسخ این سوالات را در این مقاله با آرتینا همراه باشید.

اگر هر بار برای آماده شدن در میان انبوه کیف های خود گم می شوید و در نهایت انتخاب رضایت‌ بخشی ندارید احتمالاً در انتخاب رنگ کیفِ مناسب دچار مشکل هستید، اینکه بدانید چه رنگی را باید با چه لباسی ست کنید می تواند به شما در داشتن استایل خوب کمک کند.

اگر مایل هستید با هر استایل، کیف خاصی استفاده کنید نیاز دارید با بهترین رنگ هایی که برای شما کاربردی هستند آشنا شوید.


کیف مشکی

کیف چه رنگی بخرم نی نی سایت

به عنوان رنگی تیره و خنثی با هر استایلی ست میشود برای افراد ساده پوش یک کیف مشکی جواب هر سوالی است ، برای استایل های رسمی و کلاسیک نیز رنگ کاربردی و فوق‌العاده‌ای است.


کیف سفید

کیف مناسب مهمانی

در نگاه اول کیف سفید چندان کاربردی به نظر نمی رسد اما اگر به رنگ‌های روشن علاقه دارید کیف سفید می تواند آیتم ثابت استایل شما باشد، کیف سفید در کنار رنگهای مشکی، پاستیلی و بژ بسیار جذاب است.


کیف خاکستری

چه کیفی همیشه مده

پس از رنگ سیاه و سفید، خاکستری بسیار پرطرفدار است این رنگ سرد و خنثی به راحتی در کنار رنگ های کرم، صورتی، قرمز، زرد و سبز قرار می گیرد و می توانید با آن استایل متنوعی داشته باشید.


کیف قهوه ای

راهنمای خرید کیف چرم

برای افراد طرفدار رنگ های تیره کیف قهوه ای می تواند آیتمی ضروری باشد، کیف قهوه ای آجری، خاکی و عسلی را می توانید در تابستان با رنگ های سرد و خنثی ست کنید و در زمستان نیز با چند رنگ گرم ترکیب کنید.


کیف بژ

کیف چه رنگی بخرم

این رنگ های خنثی با تناژ گرم و سرد را می توانید با رنگ های روشن یا زنده تری در استایل خود ست کنید و بدرخشید. ترکیب کیف بژ با شومیز سفید و شلوار جین هیچ وقت تکراری نمی شود.


کیف با رنگ های متالیک

ست کیف و لباس

کیف با رنگ های متالیک طلایی، نقره ای و مسی را می توانید به عنوان آیتم چشمگیر استایل خود استفاده کنید. ترکیب رنگ کلاسیکِ مشکی و طلایی هرگز قدیمی نمی شود، کیف متالیک نقره ای را با مانتو و پیراهن آبی ست کنید.


کیف سبز

کیف مناسب تیپ اسپرت

رنگ سبز تقریبا با هر رنگی ست می شود اما بهتر است تناژِ گرمِ این رنگ را با رنگ‌های گرمی مثل: صورتی، قرمز و نارنجی و تناژ سردِ رنگ سبز را با رنگ های سردی مانند خاکستری و مشکی ترکیب کنید.


کیف چند رنگ

ست کردن کیف با لباس

کیف های چند رنگ جذابیت خاص خود را دارند و با رنگ های متنوع لباس و کفش موجود در کمدتان می توانید انتخاب و ست کردن راحت تری داشته باشید.


ورود به دسته بندی کیف و کوله پشتی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)