برای توربان چقدر پارچه لازم است ؟ چگونه توربان مجلسی درست کنیم ؟چند مدل بستن توربان

آموزش دوخت توربان مخمل پاپیونی

برای این مدل توربان از پارچه مخمل کشی استفاده می کنیم

اندازه های توربان: دور سر حدود 57 تا 60 سانتیمتر و ارتفاع 35 تا 37 سانتیمتر

اندازه های پاپیون: یک مستطیل به طول 30 و عرض 20 سانتیمتر در نظر می گیریم

مشاهده بیش از 50 مدل توربان جدید

طریقه بستن توربان با روسری

نکاتی در مورد استفاده از توربان یا کلاه حجاب:

همانطور که اشاره کردیم برای بستن توربان به روسری و شال روش های مختلفی وجود دارد که می توانید هر کدام را بنا به سلیقه خود انتخاب کنید. برای بستن توربان می توانید از روسری و شال ساده یا چهارخانه استفاده کنید.
نکته مهمی که کلاه حجاب شما را جذاب و منطبق با استایل شما می کند این است که اگر لباس شما طرح ساده ای دارد از شال و روسری گلدار یا چهارخانه استفاده کنید. اما اگر لباس شما طرح دار است، بهتر است از یک روسری و شال ساده استفاده کنید.

همچنین به رنگ روسری و شال استفاده شده برای توربان خود توجه کنید. رنگ روسری و شال را با توجه به رنگ پوست و نوع آرایش انتخاب کنید تا جذابیت دو چندانی داشته باشید. پس بهتر است زنان روشن و سفید پوست از توربان های تیره رنگ استفاده کنند. همچنین توربان های رنگ روشن برای خانم هایی با پوست تیره و سبز گزینه ایده آلی است. علاوه بر این، توربان های رنگ خنثی را می توان با انواع لباس ها و اکسسوری ها تنظیم کرد و برای خانم ها و دختر خانم ها بسیار مناسب است.

توربان یکی از زیباترین و جذاب ترین لوازمی است که اکثر خانم ها از آن استفاده می کنند. و در تمام فصول قابل استفاده است. در نتیجه برای افرادی که می خواهند حجاب داشته باشند و استایلی شیک و جذاب داشته باشند بسیار مناسب است

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)