اکسسوری‌ها آیتم‌های جذابی هستند و شما می‌توانید با هزینه‌ای اندک آن‌ها را تهیه کرده و استایل کودک خود را هیجان انگیزتر کنید. برای آشنایی بیشتر با اکسسوری‌های مناسب کودکان در این مقاله با آرتینا همراه شوید.

با توجه به اینکه کودکان در سن رشد هستند و به طور مداوم سایزشان تغییر می‌کند، خرید لباس‌های مختلف ممکن است کمی هزینه بر باشد. شما می‌توانید با تمرکز بر خرید اکسسوری‌های جذاب و کاربردی، به استایل کودک خود تنوع بدهید.


اکسسوری مو

اکسسوری مو بچه گانه از کجا بخریم

بهترین اکسسوری های دخترانه، اکسسوری های مو هستند. انواع کش مو، گیره، تل، تاج و کلیپس گزینه های فوق العاده ای برای بستن مو و تکمیل استایل فرزند شما محسوب می شوند.

جدیدترین های اکسسوری مو در آرتینا 


کمربند

کمربند بچه گانه از کجا بخریم

معمولا در استایل کودکان به کمربند توجه نمی شود. شما می توانید با استفاده از کمربند های رنگارنگ پیراهن های دخترانه را جذابتر کنید. کمربند های کتان و انواع ساس بند نیز برای ترکیب با شلوار جین بسیار مناسب هستند.


جوراب

جوراب بچه گانه از کجا بخریم

با اضافه کردن جوراب های رنگی و طرح دار می توانید به راحتی استایل کودک خود را شیک و خاص کنید. جوراب های بچه گانه آیتم های کاربردی و با مزه ای هستند که با اندکی خلاقیت می توانند در استایل شما بدرخشند.

ورود به دسته بندی جوراب بچه گانه 


عینک آفتابی

عینک بچه گانه از کجا بخریم

عینک آفتابی نه تنها از چشم و پوست کودک شما محافظت می کند بلکه می تواند در جذابیت استایل کودک هم موثر باشد. یک عینک طرح دار با رنگ های خاص، چشم هر مخاطبی را به خود جلب می کند.


کفش

کفش کودک از کجا بخریم

کفش های متنوعی برای کودکان طراحی می شود. بهتر است محافظه کاری را رها کرده و برای کودک خود کفش های رنگی و نیم بوت های بامزه بخرید. کفش های جذاب و رنگی می توانند نقطه ی قوت استایل کودک شما باشند.


کلاه

سایت کلاه بچه گانه آرتینا

دنیای متفاوت کلاه ها به شما کمک می کند تا استایل جذابی برای کودک خود بسازید. کلاه در فصل زمستان در گرم نگه داشتن کودک شما بسیار موثر است و کلاه های لبه دار تابستانی هم از پوست کودک شما در برابر آفتاب محافظت می کنند.

ورود به دسته بندی کلاه بچه گانه


شال گردن

شال گردن بچه گانه از کجا بخریم

استفاده از شال گردن های کاموایی در روز های سرد برای استایل کودکان بسیار پرطرفدار است. برای تکمیل استایل کودک خود در روز های ابتدایی بهار و پاییز می توانید از شالگردن و دستمال گردن های پارچه ای استفاده کنید.


استایل کودک شما می‌تواند نشان‌دهنده‌ی حسن سلیقه‌ی شما باشد. زیبایی بصری ناخودآگاه بر احساسات شما و فرزندتان تاثیرگذار خواهد بود و ممکن است داشتن یک استایل خوب بر اعتماد به‌نفس کودک شما تاثیرات مثبتی داشته باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)