جوراب یوگا و پیلاتس Yoga socks مخصوص استفاده ورزشکاران در محیط‌های ورزشی می‌باشد که برخی برای منازلشان نیز از آن استفاده می کنند. با استفاده از آن‌ها با تمرکز بیشتری بدون نگرانی از لغزش و سر خوردن به تمرین بپردازید. جوراب پیلاتس کشش و استحکام مناسبی دارد.

تمرینات ورزشی یوگا با جوراب‌های معمولی گاهی بسیار سخت و یا حتی خطرناک می‌باشد؛ به علت اینکه هرچه سطح لغزنده‌تر باشد احتمال سر خوردن در حین حرکات زیاد است. جوراب یوگا به گونه ای طراحی شده که ورزشکاران در تمرین‌های یوگا، پیلاتس، ایروبیک، تناسب اندام و... بتوانند به راحتی و بدون دغدغه به انجام انواع حرکات مورد نظرشان بپردازند. کف جوراب با دانه‌های لاستیکی، پلاستیکی و سیلیکون به اصطلاح استپ مناسب پوشش داده شده که باعث می‌شود هنگام برخورد پا با سطح زمین اصطکاک مناسب ایجاد شود و از لیز خوردن جلوگیری می‌کند. با پوشیدن جوراب‌ها با خیال راحت می‌توانید به ورزش بدون لغزش بپردازید.

جوراب ورزشی جوراب یوگا جوراب پیلاتس بدون لغزش
این محصولات دارای طراحی انگشتی هستند که باعث می‌شود با انعطاف بیشتر به حرکات مختلف وابسته به انگشتان پا بپردازید.
به دلیل طراحی مخصوص ورزشی این مدل جوراب‌ها، امنیت و راحتی بهتری در ارتقا سطح ورزشی خود خواهید داشت.

جوراب یوگا عکس جوراب پیلاتس استپ دار
به صورت فری سایز Free Size هستند و حالت کششی دارند.
برای باشگاه، محیط‌های ورزشی و منزل مناسب است. اگر در سالن‌ها و مکان‌هایی با سطح صیقلی، کف سنگ، سرامیک و پارکت ورزش می‌کنید این جوراب کمک می‌کند تا حرکات دقیق‌تری بدون سر خوردن داشته باشید. این جوراب‌ها چسبندگی مناسب دارند که از لغزش جلوگیری می‌کنند.
برخی از آن‌ها دارای رنگ‌بندی مختلف هستند. برخی به جذب عرق کمک می‌کنند و از پاهایتان در برابر باکتری و قارچ محافظت می‌کنند.

جوراب Yoga socks Sport
به دلیل اینکه در برخی از ورزش‌ها کفش پوشیده نمی‌شود خطرات زیادی ممکن است سلامت شما را تهدید کند که برای جلوگیری از آسیب‌های ورزشی و البته کثیف نشدن پاها بهتر است از جوراب مناسب استفاده نمایید. همچنین برای پیشگیری از پوسته پوسته شدن پاها از پوشش‌های مناسب ورزشی مثل پاپوش پیلاتس استفاده نمایید تا سلامتی خود را در هنگام ورزش به خطر نیندازید. اگر جوراب مناسب پوشیده نشود ممکن است سرما و خشکی هوا روی عملکرد پاهایتان تاثیر بگذارد.
yooga حرکات ورزشی جوراب مخصوص ورزش

شرکت‌های زیادی جوراب‌های مخصوص ورزش‌هایی مثل یوگا، پیلاتس و تای چی طراحی کرده‌اند که از آن‌ها می‌توانید در این محیط‌های ورزشی استفاده کنید. البته اشخاص زیادی نیز علاقمند به استفاده از این جوراب‌ها در محیط منزل نیز  هستند.

نظر شما در مورد مطلب جوراب یوگا
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)