سوالات پرتکرار
آرتینا دارای نماد اعتماد با سابقه بیش از 4 سال و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال به شماره 1-1-809654-65-0-1 و پروانه کسب به شماره صنفی 0466334473 می باشد که از طریق کلیک روی لینک پایین سایت قابل رویت می باشد. همچنین امکان خرید از شعبه حضوری آرتینا نیز وجود دارد.( از لینک پایین سایت قابل دسترسی می باشد.)
در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش، مرسولات پردازش و در نوبت ارسال قرار می گیرند. مرسولات پست بین 2 تا 5 روز کاری و تیپاکس 1 تا 3 روز کاری بعد از ارسال به دست شما خواهند رسید. (در بعضی موارد محدود امکان تاخیر وجود دارد.)
هزینه ارسال با پست پیشتاز از 24500 تا 33500 تومان می باشد (بسته به حجم و وزن کالا) که در هنگام سفارش محاسبه می شود و برای سفارشات بالای 350 هزار تومان نیز رایگان می باشد.
بله می توانید بعد از تایید سفارش با شماره ثابت 03537307140 تماس گرفته (در ساعات اداری) و شماره کارت را دریافت نمایید و از طریق دستگاه های خودپرداز واریز را انجام دهید
برای لغو سفارش با واحد خدمات آرتینا تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ ها و اقدامات لازم را انجام می دهند.
بسته به تعداد دفعات خرید و مناسبت ها و جشنواره های مختلف کد تخفیف به صورت اتوماتیک برای مشتری ارسال می گردد
بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت‌نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری به ترتیب پردازش می شوند.
بله، تا 7 روز پس از دریافت سفارش می‌توانید کالا را باز گردانید. در مواردی مانند: اشتباه در ارسال، عدم تطابق کالای ارسالی با تصاویر سایت، آسیب در حین حمل و نقل و کلیه مواردی که در آن کوتاهی از طرف آرتینا یا شرکت ارسال کننده باشد هزینه کالا و هزینه ارسال به حساب کاربر واریز خواهد شد. و مواردی که کوتاهی از طرف کاربر باشد مانند اشتباه در انتخاب کالا و توجه نکردن به تصاویر، آسیب به کالا در حین باز کردن مرسوله، تعویض رنگ و مدل و مواردی از این قبیل. هزینه ارسال مجدد به عهده کاربر خواهد بود
برای عودت وجه ابتدا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد‌ شد. در صورت لغو سفارش قبل از ارسال، طی یک روز کاری وجه به حساب کاربر واریز خواهد شد، در صورت مرجوع کردن کالا، یک تا دو روز پس از دریافت کالا توسط فروشگاه، وجه واریز خواهد شد.
از منو پیگیری سفارشات/ با وارد کردن کد خرید می توانید وضعیت سفارش را مشاهده نمایید.
کد پستی رو از روی پلاک منزل و یا قبوض آب برق گاز تلفن و یا مراجعه به دفاتر پستی می توانید دریافت کنید.
در صورت داشتن کد پستی صحیح و منطبق با آدرس فرایند پیدا کردن نشانی و دریافت سفارش سریعتر انجام می گیرد .اما الزامی نیست.
امکان خرید حضوری در شعبه یک واقع در شهر یزد-بلوار شهید محمد کاظم واعظ-نرسیده به فلکه اول-فروشگاه آرتینا امکان پذیر می باشد.
این سرویس به دلیل متعهد نبودن اداره پست در توزیع، تاخیر زیاد و برگشت زدن مرسولات بدون توزیع کردن غیر فعال گردید.
در صورتی که کالایی در فروشگاه ناموجود باشد با کلیک روی گزینه "موجود شد به من اطلاع بده" و ورود شماره تماس به محض موجود شدن کالا با پیامک شما را مطلع می کنیم
در سایت تیپاکس هزینه حمل از مبدا تا مقصد درج شده و هزینه بسته بندی و ارسال از آرتینا تا مرکز تیپاکس لحاظ نمی شود.
در صورتی که سوال شما در مورد یکی از محصولات آرتینا است در پایین صفحه محصول سوال خود را مطرح نمایید به تمامی سوالات تا حداکثر 24ساعت پاسخ داده میشود